Νέο προϊόν που επιτρέπει στους εκδότες να πωλούν διαφημίσεις με τις αναρτήσεις τους λανσάρει το TikTok, σε μία σαφή στροφή για την πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο, που ιστορικά εστίαζε στους ανεξάρτητους δημιουργούς.
Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της Wall Street Journal, το προϊόν, που ονομάζεται Pulse Premier, είναι ουσιαστικά η εξέλιξη του Pulse, το οποίο επιτρέπει σε μία ελίτ ομάδα δημιουργών να εισπράττουν το ήμισυ των εσόδων από τις διαφημίσεις, που εμφανίζονται αμέσως μετά τα posts τους. Το νέο προϊόν θα προσφέρει παρόμοια προνόμια σε επίλεκτους εκδότες όπως οι Condé Nast, BuzzFeed και NBC. Αν και το Pulse είναι διαθέσιμο μόνο για το 4% των κορυφαίων αναρτήσεων των δημιουργών – βάσει των likes, του χρόνου παρακόλουθησης και των σχολίων- το νέο προϊόν θα επιτρέπει την πώληση διαφημίσεων στο σύνολο των αναρτήσεων των εκδοτών, που συμμετέχουν.
Για το TikTok η κίνηση αυτή δημιουργεί ακόμη μία ευκαιρία εσόδων αλλά και το βοηθά να «χτίσει» σχέσεις με διαφημιστές και publishers σε μία περίοδο κατά την οποία δέχεται «επίθεση» στις ΗΠΑ, με την κυβέρνηση Μπάιντεν να κάνει λόγο για κινδύνους για την εθνική ασφάλεια και να απειλεί είτε να κλείσει την αμερικανική του μονάδα, αν αυτή δεν φύγει από τα χέρια της κινεζικής ByteDance.
naftemporiki.gr