Skip to main content

«Oleato»: Τα Starbucks ρίχνουν λάδι… στον καφέ για να κερδίσουν τους Ιταλούς

Η αλυσίδα έχει δυσκολευθεί να κερδίσει τους Ιταλούς.

Το λανσάρισμα σειράς ροφημάτων με ελαιόλαδο στην Ιταλία ανακοίνωσαν τα Starbucks, σε μια προσπάθεια να ενισχύσουν το μερίδιο αγοράς σε μια χώρα όπου δυσκολεύεται να κερδίσει έδαφος.

Η αλυσίδα θα λανσάρει αρχικά τη νέα της σειρά καφέ Oleato, η οποία περιλαμβάνει έναν παγωμένο εσπρέσο και έναν latte με ελαιόλαδο στον ατμό με γάλα βρώμης, μόνο στην Ιταλία. Έπειτα, αργότερα μέσα στο έτος, σχεδιάζει να κυκλοφορήσει τους καφέδες στις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, τη Μέση Ανατολή και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Το ελαιόλαδο, βασικό συστατικό της μεσογειακής διατροφής, θεωρείται ευρέως ωφέλιμο για την υγεία. «Η απροσδόκητη, βελούδινη, βουτυρώδης γεύση του ελαιολάδου… ενισχύει τον καφέ και παραμένει όμορφα στον ουρανίσκο», δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος Howard Schultz. «Τώρα, θα υπάρξουν άνθρωποι που θα πουν, μα ελαιόλαδο στον καφέ; Όμως η απόδειξη είναι στο φλιτζάνι», πρόσθεσε.

Η αλυσίδα Starbucks άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ιταλία το 2018 και έχει εστιάσει σε κεντρικές τοποθεσίες στις μεγάλες πόλεις της χώρας. Πλέον διαθέτει περίπου 20 καταστήματα στη χώρα.

Ωστόσο, ενώ τα καταστήματα έχουν προσελκύσει τους τουρίστες, οι περισσότεροι Ιταλοί εξακολουθούν να προτιμούν να πίνουν τον εσπρέσο τους στα χιλιάδες μικρότερα, οικογενειακά καφέ μπαρ σε όλη τη χώρα.

Ο Schultz ο οποίος έχει βγει δύο φορές από τη σύνταξη για να ηγηθεί της αλυσίδας που ίδρυσε, καθοδηγεί την αλλαγή πλεύσης της αλυσίδας καφέ. Ο ιδρυτής, ο οποίος ξεκίνησε τα Starbucks μετά από τα ταξίδια που έκανε στην Ιταλία, είχε δηλώσει όταν ξεκίνησε την παρουσία της στην Ιταλία η αλυσίδα ότι «δεν ερχόταν για να μάθει στους Ιταλούς πώς να φτιάχνουν καφέ».

naftemporiki.gr