Τέσσερις σερί ανοδικές συνεδριάσεις συμπληρώνει η μετοχή της Centric, η οποία κερδίζει περίπου +14,5% μέσα στο 2026 και πλησιάζει το ορόσημο του 0,40 ευρώ (υψηλό 2ετίας).
Το μεγάλο πορτοφόλι του βασικού μετόχου, δηλαδή του Ροδόλφου Οντόνι, συνιστά το σημαντικότερο ατού της εισηγμένης, η οποία, παράλληλα, έχει ως επιπλέον «όπλο» τον σταθερά χαμηλό δανεισμό και τα υψηλά ταμειακά διαθέσιμα.
Γ.Χ.
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.










