Skip to main content

Χρηματιστήριο: Στο… ταμείο οι μέτοχοι της Εθνικής

Τη Δευτέρα η αποκοπή του δικαιώματος είσπραξης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Χωρίς το δικαίωμα είσπραξης στο προ-μέρισμα του 2025 θα διαπραγματεύεται από τη Δευτέρα η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας.

Πρόκειται για ένα ποσό της τάξης των 200 εκατ. ευρώ ή αλλιώς του 0,21 ευρώ ανά μετοχή, το οποίο αντιστοιχεί σε απόδοση 1,6%.

Η καταβολή των χρημάτων θα ξεκινήσει από τις 14 Νοεμβρίου.  

Γ.Χ.

(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.