Με θωρακισμένη εικόνα μεγεθών, μετά τις ιδιαίτερα αυξημένες περσινές επιδόσεις, η Bic Bιολέξ εστιάζει τη στρατηγική της στη διατήρηση χαμηλών λειτουργικών εξόδων και στη διατήρηση ή/και αύξηση του ποσοστού κερδοφορίας της.
Οι επιβαρύνσεις από το αυξημένο κόστος ενέργειας τη φετινή χρονιά, σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας, επηρεάζει το κόστος παραγωγής, το οποίο βάσει εκτιμήσεων θα παρουσιάσει αύξηση 13% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Οι τιμές πώλησης θα παρουσιάσουν άνοδο 5% μεσοσταθμικά, βάσει του ετήσιου προϋπολογισμού που συντάσσει η εταιρία.
Όπως επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας στις οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση 2021, η στρατηγική της της Bic Βιολέξ για το 2022, επικεντρώνεται στη διατήρηση των χαμηλών λειτουργικών εξόδων, στην εμπορική εκμετάλλευση της ήδη εγκατεστημένης βάσης στην Ελλάδα και στη διατήρηση ή/και αύξηση του ποσοστού κερδοφορίας της. Ταυτόχρονα η εταιρεία θα συνεχίσει την προσπάθεια της έγκαιρης είσπραξης των οφειλών από τους πελάτες της και της διατήρησης /βελτίωση της θέσης της στην ελληνική και παγκόσμια αγορά.
Σε επενδυτικό επίπεδο, η εταιρεία διατηρεί το σχεδιασμό της κυρίως σε μηχανολογικό εξοπλισμό, ενώ οι δαπάνες επιστημονικής και τεχνολογικής έρευνας για το έτος 2022 προβλέπονται να φθάσουν περίπου στα 15 εκατ. ευρώ για τέσσερα ερευνητικά έργα: ανάπτυξη λεπίδας, ανάπτυξη μηχανών, ανάπτυξη νέων προϊόντων και διεργασίες πλαστικών και βιομηχανοποίηση. Σημειώνεται ότι τη διετία 2020- 2021, η εταιρεία διέθεσε κεφάλαια ύψους 32 εκατ. ευρώ σε επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό (2020: 13 εκατ. ευρώ και 2021 : 19 εκατ. ευρώ).
Σχετικά με την πορεία των μεγεθών το 2021, ξεπέρασε τις προ covid 19 επιδόσεις, καταγράφοντας αύξηση 27% στα έσοδα τα οποία ανήλθαν σε 210,37 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 165,3 εκατ. ευρώ του 2020. Σημαντική ώθηση προήλθε από τις εξαγωγές, που συμμετέχουν στο 91% του συνολικού τζίρου, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 28,4% στα 191,4 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η εταιρεία εξάγει σε πάνω από 150 αγορές. Και οι εγχώριες πωλήσεις όμως κατέγραψαν αύξηση 16,7% στα 18,9 εκατ. ευρώ, η οποία προήλθε από όλες σχεδόν τις κατηγορίες προϊόντων και εμπορευμάτων που διακινεί η εταιρεία στην Ελλάδα, με σημαντικότερη συμμετοχή τις κατηγορίες του αναπτήρα και των γραφικών – η οποία το 2020 είχε πληγεί σημαντικά λόγω του κλεισίματος των σχολείων και της μειωμένης επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ιδιαίτερα ανοδικά κινήθηκε η καθαρή κερδοφορία της εταιρείας, η οποία ενισχύθηκε κατά 220% στα 30,1 εκατ. ευρώ, έναντι 9,4 εκατ. ευρώ το 2020.
Επισημαίνεται ότι η Βic Βιολέξ, διαθέτει πέντε μονάδες παραγωγής απασχολώντας 1465 εργαζόμενους και αποτελεί τη μεγαλύτερη κατ’ εξοχήν παραγωγό για τον κλάδο των ξυριστικών (λεπίδες και συ σκευές ξυρίσματος) του ομίλου BIC και διεξάγει γι’ αυτόν την επιστημονική και τεχνολογική έρευνα, καθώς και το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των νέων ξυριστικών προϊόντων.
Στις αρχές του έτους με απόφαση των μετόχων έγινε αλλαγή της επωνυμίας της εταιρείας από “BIC ΒΙΟΛΕΞ Ανώνυμος Βιομηχανική Εμπορική Εταιρεία” σε “BIC ΒΙΟΛΕΞ Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Βιομηχανική Εμπορική Εταιρεία” με τον διακριτικό τίτλο “BIC ΒΙΟΛΕΞ Μ.Α.Ε.” συνεπεία της συγκέντρωσης όλων των μετοχών της εταιρείας στην μητρική εταιρεία “SOCIETE BIC” με έδρα την Γαλλία.