Skip to main content

Σούπερ μάρκετ: Μειωμένες τιμές σε πάνω από 2.000 κωδικούς

Περισσότεροι από 2.000 κωδικοί στην πρωτοβουλία, αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο- Οι κωδικοί

Στα ράφια των σούπερ μάρκετ βρίσκονται από σήμερα πάνω από 2.000 κωδικοί προϊόντων με μειωμένες τιμές, με τη μεσοσταθμική έκπτωση να φτάνει το 8%.

Η νέα πρωτοβουλία, που είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του υπουργείου Ανάπτυξης με μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου και προμηθευτές, στοχεύει στη στήριξη των νοικοκυριών μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.

Οι κωδικοί

Πρωτοβουλία μείωσης τιμών

«Μάχη για τη συγκράτηση των τιμών»

Στο πλαίσιο αυτό, ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, συναντήθηκε με τον Γενικό Διευθυντή της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας Απόστολο Πεταλά, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.000 κωδικοί, αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο.

«Μέσα σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, δίνουμε συνεχή μάχη σε ό,τι περνά από το χέρι μας, για τη συγκράτηση των τιμών, ιδιαίτερα στα βασικά είδη διαβίωσης», ανέφερε ο κ. Θεοδωρικάκος, προσθέτοντας: «Στοχεύουμε στην διασφάλιση υγιούς ανταγωνισμού και ταυτόχρονα πιέζουμε την αγορά με κάθε νόμιμο τρόπο να μειώσει το μεσοσταθμικό της κέρδος, προς όφελος της κοινωνίας και ιδιαίτερα όσων δοκιμάζονται. Μειώνοντας τις τιμές σε όσα προϊόντα αυτό είναι εφικτό»,

«Σε αυτό το πλαίσιο, σήμερα ανακοινώνεται από τις αλυσίδες του λιανεμπορίου και τους προμηθευτές μεσοσταθμική μείωση 8% σε πάνω από 2.000 κωδικούς σημαντικών προϊόντων», συνέχισε χαρακτηρίζοντας την πρωτοβουλία «θετική και αναγκαία» που θα ήθελε να επεκταθεί ακόμα περισσότερο.

Παράλληλα, ανέφερε ότι τις επόμενες ημέρες ξεκινά η διαβούλευση για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς, «με τη λειτουργία της οποίας ενισχύεται ο ελεγκτικός μηχανισμός και αποσαφηνίζεται πλήρως το νομικό πλαίσιο με την κωδικοποίηση της καταναλωτικής νομοθεσίας».

«Συνεχής δέσμευση» της επιχειρηματικής κοινότητας

Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς ανέφερε ότι «το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων που αποτελείται απ’ όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε συνεργασία με ορισμένους προμηθευτές, τα θεσμικά τους όργανα, τον ΕΣΒΕΠ και τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Τροφίμων, ανταποκρίνονται στο κάλεσμα αυτό για τους καταναλωτές, για την κοινωνία, τα νοικοκυριά και ιδιαίτερα για τα ευάλωτα νοικοκυριά».

«Είναι μια συνεχής προσπάθεια της επιχειρηματικής κοινότητας, σε συνεργασία με την Πολιτεία και το Υπουργείο Ανάπτυξης, να μπορεί να προσφέρει προϊόντα σε άριστη ποιότητα και στην καλύτερη δυνατή τιμή. Και αυτό είναι μια συνεχής δέσμευση, παρά τις δυσκολίες που δημιουργούν η πληθωριστική κρίση, η ενεργειακή κρίση και οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής στην επάρκεια τροφίμων διεθνώς», πρόσθεσε.