Στοχευμένο ταξίδι εξοικείωσης, από 30 Ιουνίου έως 4 Ιουλίου, με σκοπό την ενίσχυση της τουριστικής προβολής της Ελλάδας στην κινεζική αγορά, οργάνωσε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, με αφορμή την έναρξη της νέας απευθείας αεροπορική σύνδεση Chengdu-Αθήνας από τη Sichuan Airlines.

Συμμετείχαν influencers υψηλής επιρροής, δημοσιογράφοι από την Κίνα που κατέχουν διευθυντικές θέσεις σε media, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τρεις κορυφαίους ελληνικούς προορισμούς: Σαντορίνη, Μύκονο-Δήλο και Αθήνα.
Μέσα από την επίσκεψή τους, ήρθαν σε επαφή με τη φυσική ομορφιά, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και την αυθεντική φιλοξενία που χαρακτηρίζουν την ελληνική εμπειρία.

Σε συνεργασία με την πρεσβεία της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, η επιλογή των συγκεκριμένων προσώπων βασίστηκε στην επιδραστικότητά τους στο κινεζικό κοινό, με στόχο τη δημιουργία άμεσης και ευρείας ψηφιακής προβολής της Ελλάδας σε εκατομμύρια χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα και στα μέσα ενημέρωσης της Κίνας.
Η δράση αυτή αξιοποιεί τη δυναμική των προσωπικών αφηγήσεων και της εικόνας, προσφέροντας μια βιωματική προσέγγιση στον τρόπο παρουσίασης της χώρας στο εξωτερικό.
Η υλοποίηση του fam trip εντάσσεται στο πλαίσιο της νέας απευθείας αεροπορικής σύνδεσης, η οποία δημιουργεί νέες δυνατότητες για την τουριστική ανάπτυξη και την ενίσχυση των σχέσεων Ελλάδας–Κίνας, όχι μόνο σε επίπεδο αφίξεων, αλλά και σε επίπεδο πολιτιστικής και επικοινωνιακής σύνδεσης.
Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Ανδρέας Φιορεντίνος, παρευρέθηκε στην επίσημη τελετή έναρξης της πτήσης, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «InterContinental Athens», επισημαίνοντας τη σημασία της αεροπορικής διασύνδεσης ως καταλύτη για τη διεύρυνση του τουριστικού διαλόγου μεταξύ Ανατολής και Δύσης.
