Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Σε πενθήμερη αποχή προχωρούν οι δικηγόροι της πόλης

Κανουν λόγο για «στοχοποίηση» του κλάδου τους και τονίζουν ότι τα μέτρα αυτά «στοχεύουν στην οικονομική εξαθλίωση» των δικηγόρων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε στοχευμένη αποχή από τις δίκες συμφερόντων του Δημοσίου, κατά το διάστημα 6 έως 8/11, και σε αποχή από όλες τις δίκες τις δύο επόμενες μέρες (9-10/11) προχωρούν  οι δικηγόροι της Θεσσαλονίκης, αντιδρώντας, όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους, στα προωθούμενα μέτρα από το Υπουργείο Οικονομικών που έχουν δει το φως της δημοσιότητας.

Η υπόθεση πάρθηκε στην χθεσινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης

Οι δικηγόροι κάνουν λόγο για «στοχοποίηση» του κλάδου τους και τονίζουν ότι τα μέτρα αυτά «στοχεύουν στην οικονομική εξαθλίωση» των δικηγόρων.

Από την αποχή εξαιρούνται υποθέσεις για τις οποίες υπάρχει κίνδυνος παραγραφής, ποινικές υποθέσεις με κρατούμενους κ.ά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.