Την έναρξη μίας νέας πρωτοβουλίας υποστήριξης και ενίσχυσης των μικρών επιχειρήσεων της Ελλάδας ανακοίνωσε η Mastercard. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η πρωτοβουλία της Mastercard συνιστά ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενίσχυσης των μικρών επιχειρήσεων της χώρας και περιλαμβάνει δράσεις κάτω από τρεις στρατηγικούς πυλώνες:
– την παροχή κινήτρων στους καταναλωτές για αγορές από τις μικρές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας
– την παροχή πρόσβασης σε εργαλεία και λύσεις που βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα και να αναπτυχθούν μέσα από τον μετασχηματισμό και την εξέλιξη της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, με όχημα την ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα Digital Doors, η οποία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, καθώς και
– την εκπαίδευση των μικρών επιχειρήσεων, μέσα από πρωτοβουλίες σε συνεργασία με θεσμικούς φορείς, με στόχο την ανάπτυξη και ενίσχυση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων.
Αναλυτικότερα, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν στην ενίσχυση των τοπικών καταστημάτων με δύο διαφορετικούς τρόπους.
Αρχικά, από τις 23 Ιανουαρίου έως και τις 21 Φεβρουαρίου, οι κάτοχοι καρτών Mastercard®, με κάθε ανέπαφη συναλλαγή (με κάρτα ή mobile συσκευή) που θα πραγματοποιούν για αγορές από τοπικά καταστήματα της επιλογής τους, θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν μία από τις 1.000 προπληρωμένες κάρτες, αξίας 50 ευρώ.
Επιπλέον, οι καταναλωτές θα μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω τις πιχειρήσεις με έναν ακόμη τρόπο.
Συγκεκριμένα, από τις 2 έως και τις 21 Φεβρουαρίου, οι καταναλωτές, χρήστες της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Instagram, θα μπορούν μέσα από μία απλή διαδικασία να προσφέρουν τη δυνατότητα στο αγαπημένο τους τοπικό κατάστημα να συμμετέχει σε έναν ακόμα διαγωνισμό της εταιρείας, όπου, μετά από κλήρωση, θα επιβραβευτούν τρία από αυτά.
Οι τρεις τυχερές επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα άμεσης συνεργασίας με τη Mastercard, η οποία θα τους προσφέρει λύσεις, αλλά και μία σειρά από υπηρεσίες με στόχο την αναβάθμιση της λειτουργίας τους και την κάλυψη των αναγκών τους, όπως μεταξύ άλλων, τη δημιουργία e-shop ή τον σχεδιασμό και υλοποίηση ενεργειών marketing.
Κεντρικό ρόλο στην πρωτοβουλία έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα της Mastercard, Digital Doors, η οποία παρέχει στους ιδιοκτήτες των μικρών επιχειρήσεων ψηφιακά εργαλεία και λύσεις, καθοδήγηση αλλά και πρόσβαση σε μία σειρά από υπηρεσίες, με στόχο την ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό και την επιτυχημένη «είσοδό» τους στον ψηφιακό κόσμο.
Με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μικρών επιχειρήσεων και τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, επιπλέον του εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα είναι διαθέσιμο μέσω της πλατφόρμας Digital Doors της Mastercard, η εταιρεία θα προχωρήσει σε συνέργειες με φορείς που στηρίζουν διαχρονικά τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα.
Στο επίκεντρο αυτής της προσπάθειας βρίσκεται η σύμπραξη με φορείς που διαθέτουν μακρά εμπειρία στην υλοποίηση εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών, για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που θα απευθύνεται σε χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα, βοηθώντας τις να μεταβούν ταχύτερα και αποτελεσματικότερα στην ψηφιακή εποχή και να ανταποκριθούν καλύτερα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των πελατών τους.