Το πράσινο «φως» ώστε η Ινδονησία να ενταχθεί εκ νέου στις χώρες του ΟΠΕΚ άναψαν οι δύο πλευρές, σύμφωνα με δημοσίευμα του MarketWatch.
Οι τελικές συζητήσεις αναμένεται να διεξαχθούν στην επόμενη σύνοδο του Οργανισμού, η οποία είναι προγραμματισμένη για τον Δεκέμβριο.
Η Ινδονησία ήταν μέλος του ΟΠΕΚ για 47 χρόνια. Το 2009 ωστόσο, ανεστάλη η ιδιότητα του κράτους – μέλους, καθώς οι εισαγωγές πετρελαιοειδών υπερέβαιναν των εξαγωγών.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












