Skip to main content

ΗΠΑ: Πρόταση για επιστροφή χρημάτων για καθυστέρηση παράδοσης αποσκευής στις πτήσεις

Η διοίκηση του Τζο Μπάιντεν σύντομα θα προτείνει νέους κανόνες που θα απαιτούν από τις επιβατικές αεροπορικές εταιρείες να επιστρέφουν τέλη για αποσκευές που έχουν καθυστερήσει σημαντικά και επιστροφές για υπηρεσίες όπως το  Wi-Fi που δεν λειτουργεί, ανέφερε πηγή στο Reuters.

Σύμφωνα με τους υφιστάμενους κανόνες του Τμήματος Μεταφορών, οι επιβάτες δικαιούνται επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση απώλειας αποσκευών, αλλά όχι όταν καθυστερούν. Σύμφωνα με τον προτεινόμενο κανόνα του Τμήματος Μεταφορών που πρόκειται να εγκριθεί τις επόμενες ημέρες, μια «σημαντικά καθυστερημένη παραδοτέα αποσκευή» είναι εκείνη που παραδίδεται στον επιβάτη εντός 12 ωρών για εσωτερικά δρομολόγια και εντός 25 ωρών για διεθνή δρομολόγια.

Η πρόταση διοίκησης θα απαιτούσε επίσης από τις αεροπορικές εταιρείες να επιστρέψουν αμέσως τα τέλη – όπως για την επιλογή θέσης εκ των προτέρων, Wi-Fi και άλλες υπηρεσίες πτήσης – εάν ο επιβάτης δεν λάβει την υπηρεσία ή δεν λειτουργεί.

Οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες συγκέντρωσαν περίπου 5,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε προμήθειες αποσκευών και 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε έξοδα αλλαγής και ακύρωσης το 2019, από μόλις 464 εκατομμύρια δολάρια σε χρεώσεις αποσκευών και 915 εκατομμύρια δολάρια σε έξοδα αλλαγής και ακύρωσης το 2007.

Η διοίκηση του κ. Μπάιντεν πραγματοποιεί τηλεδιάσκεψη την Παρασκευή για να συζητήσει το ζήτημα με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, ανέφεραν δύο άλλες πηγές.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από το Reuters