Η 1η Φεβρουαρίου είναι η καταληκτική ημερομηνία για την καταβολή των εισφορών του 6ου διμήνου του 2015, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΟΑΕΕ.
Την ίδια ημέρα, θα καταβληθούν μέσω Άμεσης Χρέωσης Τραπεζικού Λογαριασμού (πάγια εντολή):
- η μηνιαία δόση ρυθμίσεων Ν.4152/2013, Ν.4321/2015,
- η μηνιαία δόση των ανωτέρω ρυθμίσεων που δεν εξοφλήθηκε την 31.12.2015 με τις προβλεπόμενες προσαυξήσεις.
Ασφαλισμένοι που έχουν ενταχθεί σε ρύθμιση θα πρέπει να μεριμνήσουν ώστε, να υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό τους κατά την ώρα εκτέλεσης παγίων εντολών της τράπεζας επιλογής τους για την εξόφληση των δόσεων, διευκρινίζει ο ΟΑΕΕ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












