Skip to main content

Nielsen: Μικρή αύξηση του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα το β΄ τρίμηνο

Αύξηση κατά δύο μονάδες παρουσίασε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 2ο τρίμηνο του 2019 στην Ελλάδα, παραμένοντας ωστόσο σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό δείκτη.

Ειδικότερα, όπως προκύπτει από την έρευνα «The Conference Conference Board® Global Consumer Confidence» που υλοποιείται σε συνεργασία με τη Nielsen (τελευταία μέτρηση τον Μάιο του 2019) ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα ανήλθε στις 72 μονάδες το 2ο τρίμηνο του έτους.

Σύμφωνα με τη Nielsen επτά στους 10 Έλληνες (71%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση, ενώ το 63% των ερωτηθέντων αμφιβάλλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την έβδομη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια.

Τρεις στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (34%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την εργασία (32%) και την προσωπική υγεία (22%). Δύο στους 10 Έλληνες ανησυχούν για τα χρέη/ οφειλές νοικοκυριού (20%).

Τέλος, επτά τους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους (70%), κυρίως περιορίζοντας τα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού, αλλά και τα έξοδα για ρουχισμό, αλλά και μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων.