Skip to main content

Ν. Μηταράκης: Τραγικές οι ελλείψεις στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ

Τραγικές ελλείψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία διαπίστωσε για τον ΕΦΚΑ και το τηλεφωνικό του κέντρο ο υφυπουργός Εργασίας Νότης Μηταράκης, μετά από αιφνιδιαστική επίσκεψή του.

Ο κ. Μηταράκης, έπειτα από επανειλημμένες άκαρπες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, πραγματοποίησε σήμερα απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης που εδρεύει στην Αθήνα, και συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

Έπειτα από την επίσκεψη, ο κ. Μηταράκης δήλωσε:

«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες» ανέφερε σε δηλώσεις του μετά την επίσκεψη.

Επισημαίνοντας ότι το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες, ο κ. Μηταράκης σημείωσε ότι «προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων».