Κατά πέντε μήνες παρατάθηκε η προθεσμία καταχώρησης Έκθεσης Αποτελεσμάτων Ενεργειακού Ελέγχου, μετά από απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης.
Σύμφωνα με την απόφαση, οι επιχειρήσεις που έχουν χαρακτηριστεί ως υπόχρεες εντός του 2018, μπορούν να υποβάλουν την έκθεση στο ηλεκτρονικό Αρχείο Ενεργειακών Ελέγχων μέχρι το τέλος Μαΐου.
Στις 31 Μαΐου 2019 μετατέθηκε και η προθεσμία υποβολής των προβλεπόμενων στοιχείων εφαρμογής συστήματος ενεργειακής ή περιβαλλοντικής διαχείρισης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












