Skip to main content

Σε υψηλό έξι ετών τα τριμηνιαία έσοδα της Mattel

Η Mattel αύξησε τις προβλέψεις της έπειτα από τα ισχυρότερα έσοδα του πρώτου τριμήνου σε έξι χρόνια, που έφερε ισχυρή ζήτηση για τις κούκλες Barbie και τις φιγούρες του Jurassic World σε μια έκρηξη που προκάλεσε η πανδημία στις πωλήσεις παιχνιδιών το 2021.

Οι καθαρές πωλήσεις της κατασκευάστριας παιχνιδιών σημείωσαν άνοδο 47 % σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας κατά πολύ τις προσδοκίες των αναλυτών στα πάντα, από τις αμερικανικές κούκλες Girl και τα αυτοκίνητα Hot Wheels ως τα παιχνίδια κατασκευής Mega και τα επιτραπέζια Uno που ξεπουλούν από τα ράφια. Στη Βόρεια Αμερική, οι ακαθάριστες πωλήσεις μόνο των παιχνιδιών Barbie υπερδιπλασιάστηκαν.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Ynon Kreiz ,δήλωσε ότι το δεύτερο τρίμηνο της  Mattel ξεκίνησε επίσης ενισχυμένα, συμπεριλαμβανομένης της εβδομάδας του Πάσχα, παρά τις επιπτώσεις του πληθωρισμού στις θαλάσσιες μεταφορές και σε ορισμένα υλικά. Πρόσθεσε ότι η Mattel ποντάρει σε άλλη μια ισχυρή περίοδο διακοπών φέτος.

Ενώ μέρος της ταχείας ανάπτυξης της Mattel το πρώτο τρίμηνο αποδόθηκε στις ασθενέστερες συγκρίσεις που σχετίζονται με τον Covid, η εταιρεία κέρδισε μερίδιο της αγοράς και κατέγραψε διψήφια κέρδη από τις πωλήσεις σε κάθε ένα από τα τρία τελευταία τρίμηνα. «Δείχνει ότι δεν οδηγήσαμε μόνο το κύμα», είπε.

Οι πωλήσεις παιχνιδιών έχουν ενισχυθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι γονείς μαζεύουν κούκλες, βελούδινα ζώα και υπαίθρια παιχνίδια για να διασκεδάσουν τα παιδιά τους στο σπίτι.

52% των γονέων στις ΗΠΑ ξόδεψαν περισσότερα για δώρα διακοπών το 2020, με οδηγούς τα παιχνίδια και τα games, σύμφωνα με την έρευνα Kidz Global που ανέφερε η Toy Association. Η Mattel είχε ένα ιδιαίτερα δυνατό τέταρτο τρίμηνο, αναφέροντας τις καλύτερες πωλήσεις διακοπών σε τέσσερα χρόνια.

Η Mattel συνέχισε να βλέπει ισχυρές πωλήσεις τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους, σε ένδειξη διαρκούς ζήτησης, ακόμη και όταν οι οικονομίες άρχισαν να ανοίγουν ξανά και οι αρχές χαλαρώνουν τους περιορισμούς στην κοινωνική δραστηριότητα.

Η ζήτηση στα καταστήματα λιανικής αυξήθηκε, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο της Mattel αυξήθηκε περισσότερο από το μισό το τρίμηνο, σύμφωνα με τον Kreiz.

Τα παγκόσμια έσοδα και οι πωλήσεις των παιχνιδιών δράσης, των κατασκευών, των games και άλλων αντικειμένων αυξήθηκαν κατά 69% σε ετήσια βάση. Τα παιχνίδια Fisher-Price και Thomas & Friends αύξησαν τις πωλήσεις βρεφικών παιχνιδιών κατά 31%. Οι πωλήσεις παιχνιδιών αυτοκινήτων αυξήθηκαν 16%.

Συνολικά, η Mattel κατέγραψε καθαρές πωλήσεις ύψους 874 εκατ. δολαρίων, έναντι 594 εκατ. δολαρίων πέρυσι. Οι αναλυτές περίμεναν 684 εκατ. δολάρια.  

Η Mattel ανέφερε καθαρή ζημιά 115 εκατ. δολαρίων, σε σύγκριση με ζημιά 211 εκατ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο. Η εταιρεία έχασε 10 σεντ ανά μετοχή σε προσαρμοσμένη βάση, καλύτερη από την απώλεια 35 σεντ που ανέμεναν οι αναλυτές. Τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν στα 31 εκατ.  δολάρια από μια απώλεια 150 εκατ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο.

Η εταιρεία ξεκίνησε ένα πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που περιλαμβάνει απολύσεις και άλλες κινήσεις εξοικονόμησης κόστους πριν από την πανδημία, με στόχο τη βελτίωση της κερδοφορίας.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από Financial Times