Επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ σχεδιάζει για τα επόμενα δύο-τρία χρόνια στη Θεσσαλονίκη η εφαρμογή για ταξί BEAT, που ενισχύει άμεσα την παρουσία της στην πόλη, με στόχο – σε πλήρη ανάπτυξη – να δημιουργήσει νέες δυνατότητες στις μετακινήσεις χιλιάδων Θεσσαλονικέων.
Σύμφωνα με κύκλους της εταιρείας, οι επίσημες ανακοινώσεις για τον νέο «κρίκο» στο δίκτυο των πόλεων που εξυπηρετεί η BEAT (εκτός από την Αθήνα, είναι διαθέσιμη σε πόλεις του Περού, της Χιλής, της Κολομβίας και του Μεξικού) αναμένονται εντός του Σαββατοκύριακου ή στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Με βάση τις ίδιες πληροφορίες, η BEAT, που ιδρύθηκε το 2011 και είναι μέρος του FREE NOW Group, της κοινοπραξίας των BMW και Daimler για την αστική κινητικότητα, σχεδιάζει να κατευθύνει τα 3 εκατ. ευρώ σε προσλήψεις και κίνητρα για οδηγούς και επιβάτες, ώστε να «απαντά» στοχευμένα στις ανάγκες των Θεσσαλονικέων.
Σύμφωνα με τις ίδιες ίδιες πηγές, στόχος της εταιρείας είναι «να δώσει διέξοδο για αξιόπιστες λύσεις μετακίνησης στην πόλη για τους πολίτες με ξεκάθαρες χρεώσεις, ασφάλεια, συνέπεια και επαγγελματισμό», δίνοντας στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να προγραμματίζει τις διαδρομές του «με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς έξτρα χρέωση ραντεβού, να επιλέγουν τον οδηγό τους και να έχουν διαθέσιμα όλα τα στοιχεία του».
Σήμερα το ΒΕΑΤ έχει περισσότερους από ένα εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργαζόμενων οδηγών ταξί (πάνω από 6.000 οδηγοί συνεργάζονται με την εφαρμογή μόνο στην Αθήνα). Στο ερώτημα πόσοι οδηγοί απαιτείται να συνεργαστούν στη Θεσσαλονίκη, ώστε να σχηματιστεί η κρίσιμη μάζα που θα επιτρέψει στην εφαρμογή να καλύπτει την πιθανή ζήτηση, οι ίδιες πηγές σχολιάζουν ότι η ελάχιστη απαιτούμενη προσφορά για την εύρυθμη λειτουργία της έχει ήδη διασφαλιστεί, δεδομένου ιδίως ότι αν κάποιος αυτοκινητιστής συνεργάζεται με εταιρεία ραδιοταξί, αυτό δεν τον αποτρέπει από το να ενταχθεί και στο σύστημα του BEAT.
Υπενθυμίζεται ότι το BEAT είναι δωρεάν εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και συνδέει χιλιάδες επιβάτες με διαθέσιμους επαγγελματίες οδηγούς σε κοντινή απόσταση. Μέσω της εφαρμογής, οι επιβάτες μπορούν να εντοπίζουν μεγάλο αριθμό οδηγών, διαθέσιμων 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο. Στόχος της εταιρείας είναι η άμεση επέκτασή της σε περισσότερες χώρες και πόλεις.
Πηγή: ΑΜΠΕ