Skip to main content

Στο παρά πέντε η προετοιμασία της αγοράς για τον κανονισμό GDPR

Από την έντυπη έκδοση 

Της Λέττας Καλαμαρά
[email protected]

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τη «μεγάλη μέρα», όπως έχει προσδιορίσει χαρακτηριστικά η Ευρωπαία Επίτροπος Δικαιοσύνης Vera Jourova την 25η Μαΐου 2018, τη μέρα έναρξης σε ισχύ της εφαρμογής του νέου κανονιστικού πλαισίου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προστασία δεδομένων (General Data Protection Regulation – GDPR) που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει σε μεμονωμένα άτομα να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων, με την επιβολή νέων υποχρεώσεων σε οργανισμούς που συλλέγουν, διαχειρίζονται ή αναλύουν τέτοιου είδους δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των οργανισμών εκτός της Ε.Ε.

Οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε συναγερμό προσπαθώντας να προλάβουν τους χρόνους συμμόρφωσης με τους νέους κανόνες, λόγω και των ποινών που επισείει η παράβασή τους, ωστόσο όπως δείχνουν τα στοιχεία από την Ελλάδα αλλά και την υπόλοιπη Ευρώπη σε χαμηλά επίπεδα παραμένει ο δείκτης της ετοιμότητάς τους. Αντίστοιχα ζητούμενο είναι το επίπεδο γνώσης των ιδιωτών εν αναμονή της εφαρμογής των νέων κανόνων για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, η οποία σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη (The GDPR Challenge) αποτελεί συνολική εταιρική ευθύνη και όχι μόνο του τμήματος μάρκετινγκ ή του ΙΤ μάνατζερ μιας εταιρείας.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»