Η Ελλάδα αποπλήρωσε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο το οφειλόμενο ποσό για τον Απρίλιο στο πλαίσιο του προγράμματος στήριξης, όπως επιβεβαίωσε η γενική διευθύντρια του θεσμού Κριστίν Λαγκάρντ το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης.
«Εισέπραξα τα χρήματά μου», δήλωσε χαρακτηριστικά η κ. Λαγκάρντ, ερωτηθείσα σχετικά κατά τη διάρκεια ομιλίας που εκφώνησε στην Ουάσιγκτον.
Η Αθήνα ανακοίνωσε νωρίτερα ότι έδωσε στην Τράπεζα της Ελλάδας εντολή να μεταφέρει στο ΔΝΤ ένα ποσό ύψους 459 εκατ. ευρώ.
Πηγή: ΑΜΠΕ, Γαλλικό Πρακτορείο
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












