Η Ελλάδα κατέβαλε εμπρόθεσμα και την τρίτη δόση του δανείου στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) για τον Μάρτιο, σύμφωνα με αξιωματούχο του υπουργείου Οικονομικών, τον οποίο επικαλούνται η Wall Street Journal και το Dow Jones.
Όπως αναφέρει η WSJ, η δόση που καταβλήθηκε σήμερα ανέρχεται σε περίπου 560 εκατ. ευρώ.
Επίσης, την Παρασκευή το ελληνικό Δημόσιο θα πρέπει να αποπληρώσει στο ΔΝΤ άλλα 350 εκατ. ευρώ περίπου και να αναχρηματοδοτήσει έντοκα γραμμάτια ύψους περίπου 1,6 δισ. ευρώ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












