Skip to main content

Δ’ αξιολόγηση: Κλείνει ο πρώτος κύκλος επαφών κυβέρνησης – θεσμών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ολοκληρώνεται την Πέμπτη (1 Μαρτίου) η ολιγοήμερη πρώτη φάση των επαφών των εκπροσώπων της κυβέρνησης με τους επικεφαλής των κλιμακίων των θεσμών στο πλαίσιο της δ’ αξιολόγησης.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

  • 09:00: Αγορές προϊόντων/Αναπτυξιακή στρατηγική
  • 10:00: Ανασκόπηση/κλείσιμο.

Στη συνέχεια οι επικεφαλής των κλιμακίων θα αναχωρήσουν από την Αθήνα για να επανέλθουν μετά το Πάσχα, ενώ κατά τη διάρκεια των επόμενων επαφών θα τεθούν και το ελληνικό αναπτυξιακό πρόγραμμα μετά το μνημόνιο, η διευθέτηση του χρέους και το είδος της εποπτείας μετά τον Αύγουστο.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.