Skip to main content

Gazprom: Παύση χρήσης του λογοτύπου του ζητεί ο όμιλος από την πρώην θυγατρική του στην Γερμανία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο ρωσικός ενεργειακός Όμιλος Gazprom ζήτησε από την πρώην θυγατρική του στην Γερμανία, Gazprom Germania να μην χρησιμοποιεί την εταιρική επωνυμία και τον λογότυπο, «προκειμένου να αποφευχθεί η περαιτέρω ταύτιση των δραστηριοτήτων τους με τον Όμιλο Gazprom», ανακοίνωσε η εταιρία.

Η πρώην μητρική εταιρία, η οποία δεν έχει μέχρι τώρα σχολιάσει τη χθεσινή απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης να θέσει την Gazprom Germania υπό εποπτεία, μέσω διαχειριστή, έως τις 30 Σεπτεμβρίου, αποσύρει επίσης όλους τους διευθυντές της από τα ηγετικά όργανα της γερμανικής εταιρίας.

Την προηγούμενη εβδομάδα η μητρική εταιρία αποσύρθηκε από τη γερμανική θυγατρική της, της οποίας ήταν ο μοναδικός ιδιοκτήτης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.