Skip to main content

Ρουμανία: Συμφωνία Κικίλια- Καντάριου για ενίσχυση των τουριστικών ροών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο Βουκουρέστι βρέθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, με αφορμή το επίσημο ταξίδι του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Στο πλαίσιο των συναντήσεων που είχε, συζήτησε εκτενώς με τον ομόλογό του υπουργό Τουρισμού και επιχειρηματικότητας Κονσταντίν-Ντανιέλ Καντάριου, θέματα που άπτονται της τουριστικής ατζέντας των δυο χωρών, με τους δύο υπουργούς να συμφωνούν για την ενίσχυση των τουριστικών ροών.

Μάλιστα, όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας σε ανάρτησή του στο twitter, η Ελλάδα διευκολύνει τον οδικό τουρισμό που αποτελεί το 80% των Ρουμάνων επισκεπτών στη χώρα μας.

Η Ελλάδα είναι Νο 1 τουριστικός προορισμός για τους Ρουμάνους με την τουριστική τους δαπάνη να είναι σημαντική, ιδιαίτερα για τη Βόρεια Ελλάδα, υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, ενώ σημείωσε ότι είναι μεγάλο το ενδιαφέρον της ρουμανικής πλευράς για την καμπάνια του ΕΟΤ για το city break.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.