Διευρύνθηκε το εμπορικό έλλειμμα των ΗΠΑ τον Νοέμβριο, καθώς αυξήθηκε 3,2% στα 50,5 δισ. δολ., στο υψηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2012.
Οι εισαγωγές αυξήθηκαν 2,5% στα 250,7 δισ. δολ., σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του αμερικανικού υπουργείου Εμπορίου.
Οι εισαγωγές επίσης αυξήθηκαν αλλά λιγότερο, 2,3%, στα 200,2 δισ. δολ.
Στο 11μηνο, το εμπορικό έλλειμμα αυξήθηκε 11,6%.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












