Skip to main content

Γιατί έχασαν το χαμόγελό τους οι καταναλωτές στη Δανία;

Απαισιόδοξοι εμφανίστηκαν τον Νοέμβριο για πρώτη φορά στο επτάμηνο οι καταναλωτές στη Δανία,καθώς η σκανδιναβική χώρα επέβαλε εκ νέου ορισμένους περιορισμούς για την αντιμετώπιση της αύξησης των κρουσμάτων Covid-19.

Πιο αναλυτικά, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης υποχώρησε στο μείον 2 από συν 3,3 έναν μήνα νωρίτερα. Πρόκειται για την πρώτη αρνητική ένδειξη από τον Απρίλιο, ανακοίνωσε τη Δευτέρα η Στατιστική Υπηρεσία της Δανίας.

«Ο κίνδυνος επιβολής περισσότερων περιορισμών είναι μεγαλύτερος από ό,τι ήταν εδώ και πολλούς μήνες και αυτό καταστρέφει το (καταναλωτικό) κλίμα», δήλωσε σε σημείωμα ο Asbjorn Klein, αναλυτής της Nykredit.

«Ταυτόχρονα, ο αυξανόμενος πληθωρισμός σημαίνει ότι οι Δανοί πρέπει να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα κάθε φορά που καταναλώνουν», πρόσθεσε.

Οι ημερήσιες μολύνσεις αυξάνονται σταθερά από τη στιγμή που η χώρα, η οποία ήταν από τις πιο ανθεκτικές στην πανδημία, τερμάτισε τους περιορισμούς τον Σεπτέμβριο.

Από αυτόν τον μήνα, οι Δανοί καλούνται και πάλι να επιδεικνύουν τα πιστοποιητικό εμβολιασμού για τον κορωνοϊό για να παρευρεθούν σε ορισμένες δημόσιες εκδηλώσεις. Παράλληλα, η κυβέρνηση είπε επίσης ότι μπορεί να απαιτήσει από τους δημόσιους υπαλλήλους να επιδείξουν πιστοποιητικό, η οποία επαληθεύει ότι ένα άτομο είτε είναι εμβολιασμένο, είτε έχει βγει αρνητικό είτε έχει αναρρώσει πρόσφατα από Covid.

naftemporiki.gr