Skip to main content

Η DoorDash εξαγοράζει την Wolt έναντι 7 δισ. ευρώ

Στον έλεγχο της αμερικανικής DoorDash περνάει η φινλανδική εταιρεία online delivery Wolt, η οποία δραστηριοποιείται σε 23 ευρωπαϊκές αγορές, ενώ εδώ και δύο χρόνια έχει παρουσία και στην Ελλάδα. 

Όπως ανακοίνωσε η DoorDash θα καταβάλει το ποσό των 7 δισ. ευρώ, στη μεγαλύτερη έως τώρα εξαγορά που έχει σημειωθεί στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη και άκρως ανταγωνιστική ευρωπαϊκή αγορά online delivery. Το deal έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από τους επενδυτές που έστειλαν τη μετοχή της DoorDash σε άνοδο 20%. 

Η Wolt έχει πάνω από 2,5 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως και η αξία των παραγγελιών της υπερβαίνει τα 2,5 δισ. δολάρια τον χρόνο. Βάσει της συμφωνίας στο νέο σχήμα ο διευθύνων σύμβουλος της φινλανδικής εταιρείας θα τεθεί επικεφαλής της DoorDash International, της μονάδας που δημιουργείται για την ανάπτυξη των διεθνών δραστηριοτήτων του ομίλου. 

Σχολιάζοντας τη συμφωνία ο αναλυτής της Barclays, Ρος Σάντλερ, κάνει λόγο για έναν «ευρωπαϊκό ψυχρό πόλεμο» στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες παραγγελιών και διανομής, με τους μεγάλους παίχτες να σπεύδουν να απορροφήσουν μικρότερους παίχτες που εμφανίζουν σημαντική δυναμική. 

Η παρουσία της Wolt στην Ελλάδα

Στη χώρα μας η Wolt έχει διανομείς σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλο, Λάρισα και Ηράκλειο. Επιπλέον έχει επιχειρήσει δυναμική είσοδο στην λιανική, με δύο dark stores, τα οποία υπόσχονται παραδόσεις από μία λίστα 2.000 προϊόντων σε διάστημα 20 -30 λεπτών. Τα προϊόντα διατίθενται σε τιμές αγοράς, αφού η εταιρεία ανταγωνίζεται ευθέως τα σούπερ μάρκετ, συνεργαζόμενη απευθείας με τους προμηθευτές. 

Το Wolt Market, όπως ονομάζεται η υπηρεσία των dark stores, προσφέρει παραδόσεις κάθε μέρα από τις 09.00 έως τις 00.00, live tracking της παραγγελίας και δυνατότητες προγραμματισμού παραγγελίας

naftemporiki.gr