Skip to main content

Την ανάκληση του «πράσινου τέλους» στο πετρέλαιο ζητούν οι πρατηριούχοι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την ανάκληση του «πράσινου τέλους» που αποφασίστηκε να ισχύσει από τον Ιανουάριο, ύψους 0,03 ευρώ (συν ΦΠΑ 24%) για κάθε λίτρο πετρελαίου κίνησης, ζητά με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων.  

Η ανακοίνωση των πρατηριούχων:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΠΕΚ θεωρεί ότι η κυβέρνηση έχει περιθώριο να καταργήσει μια επιβάρυνση που εν μέσω πανδημίας και αυξημένης οικονομικής αβεβαιότητας, αυξάνει γραμμικά για άλλη μια φορά το κόστος του πετρελαίου κίνησης, μετακυλώντας πρακτικά σε όλους τους καταναλωτές την χρηματοδότηση των κινήτρων μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση μέσα από το αυξημένο κόστος των μεταφορών. 

Πάγια θέση της ΠΟΠΕΚ είναι η μείωση των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης στα καύσιμα».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.