Skip to main content

Activision Blizzard: Προς αγορά της εταιρείας του Candy Crush Saga για 5,9 δισ. δολ.

Στην εξαγορά της King Digital Entertainment, της εταιρείας που δημιούργησε το δημοφιλές παιχνίδι “Candy Crush Saga”, έναντι τιμήματος 5,9 δισ. δολαρίων, προχωρά η Activision Blizzard, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιο των παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα.

Η ABS Partners CV, μονάδα της Activision Blizzard, θα καταβάλει για καθεμία μετοχή της King 18 δολάρια σε μετρητά. Η κίνηση αυτή θα καταστήσει την Activision παγκόσμιο ηγέτη της διαδραστικής ψυχαγωγίας στα κινητά τηλέφωνα, τις κονσόλες και τις πλατφόρμες ηλεκτρονικών υπολογιστών, ανέφερε η Activision σε ανακοίνωση.

Οι εταιρείες δημιουργίας video games στρέφονται πλέον στις πιο προσοδοφόρες ψηφιακές δραστηριότητες αντί των συμβατικών πωλήσεων παιχνιδιών καθώς οι ίδιοι καταναλωτές προτιμούν περισσότερο να παίζουν σε smartphones και ταμπλέτες αντί σε κονσόλες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Activision Blizzard Μπόμπι Κότικ δήλωσε στο Reuters ότι η απόκτηση της King θα βοηθήσει την εταιρεία να καταστήσει τα παιχνίδια της περισσότερα γνωστά και να επεκταθεί σε νέες δημογραφικές ομάδες, προσθέτοντας ότι το 60% των παικτών της King είναι γυναίκες και ότι για τα συγκεκριμένα παιχνίδια δεν απαιτούνται κονσόλες ή άλλος ειδικός εξοπλισμός πέρα από ένα τηλέφωνο.

Η Activision, που έχει κυκλοφορήσει στην αγορά δημοφιλή παιχνίδια όπως το “World of Warcraft”, το “Call of Duty” και το “Diablo”, επισημαίνει ότι η συμφωνία δίνει στην νέα εταιρεία περισσότερους από 500 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο ενώ θα ενισχύσει τα εκτιμώμενα προσαρμοσμένα έσοδα και κέρδη της Activision για το 2016 κατά 30%.

Η King, που έχει την έδρα της στην Ιρλανδία, θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ανεξάρτητη μονάδα υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο Ρικάρντο Ζακόνι.

Η συμφωνία, που αναμένεται να ολοκληρωθεί έως την άνοιξη του 2016, υπόκειται στην έγκριση των μετόχων της King και του Ανώτατου Δικαστηρίου της Ιρλανδίας ενώ θα πρέπει να λάβει και το «πράσινο φως» από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού.