Η Cosmos Business Systems στα πλαίσια της κοινής προσπάθειας αντιμετώπισης των μεγάλων επιπτώσεων της κρίσης του Κορωνοϊού, προχωρά στην παροχή επιπλέον 10% δωρεάν υπηρεσιών σε όλα τα υπάρχοντα συμβόλαια Προαγοράς ωρών και σε όλα τα νέα που θα συναφθούν μέχρι τις 30/4/2020 ή όσο διαρκεί η κρίση. Για παράδειγμα ένα συμβόλαιο 20 ωρών, επεκτείνεται στις 22 χωρίς επιπλέον χρέωση. Με το πρόγραμμα προαγοράς ωρών , η Cosmos σας παρέχει τεχνικές υπηρεσίες (επιτόπου ή απομακρυσμένα) σε όλες τις υποστηριζόμενες παροχές όπως εξοπλισμός, δίκτυα, τηλεπικοινωνίες και λογισμικό μέσω προγράμματος προαγοράς ωρών τεχνικής υποστήριξης , καθώς και μεταφορά προς και από το Service, μέσω εγγυημένων χρόνων απόκρισης και αποκατάστασης μέσω συμβάσεων συντήρησης. H υποστήριξη παρέχεται είτε στον χώρο σας (on site) είτε από απόσταση (remote), είτε ως help desk ακόμα και σε διευρυμένο ωράριο. Οι όροι και οι προϋποθέσεις αναλύονται και συμφωνούνται ανά περίπτωση. Αυτός ο τρόπος ουσιαστικά θα εξαλείψει τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν με τον ήδη εγκατεστημένο εξοπλισμό ή με τις εφαρμογές σας, ειδικά τώρα που οι ανάγκες είναι αυξημένες , μειώνοντας ταυτόχρονα τα κόστη σας και διασφαλίζοντας την επιχειρησιακή συνέχεια (business continuity). Επίσης, παρέχεται πλέον η δυνατότητα να έχετε πλήρες πακέτο Managed Services, διαχείρισης της τεχνικής υποστήριξης, από απόσταση όπως στην διαχείριση του δικτύου σας ή στην εφαρμογή του λογισμικού σας υπό προϋποθέσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στα φυλλάδια: Επικοινωνήστε με έναν από τους εξειδικευμένους σύμβουλους της Account Manager Κος Στέλιος Φύτρος Account Manager |