Η DELMA P.C., εταιρεία πίσω από τις καινοτόμες online πλατφόρμες MomCycle και StyleCycle, που έχουν δημιουργήσει η Ιλεάνα Ισμυρίδη και η Νίκη Λαλιώτη, ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση νέου γύρου χρηματοδότησης από το SPOROS Platform, το πρώτο Circular Economy Impact Fund στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Η επένδυση έρχεται σε ένα κομβικό σημείο για την εταιρεία, καθώς η MomCycle, η πρώτη πλατφόρμα μεταπώλησης αφιερωμένη αποκλειστικά σε παιδικά προϊόντα, επεκτείνει δυναμικά τη δραστηριότητά της με τη δημιουργία της StyleCycle, ενός premium marketplace για τη γυναικεία μόδα που στοχεύει στην αγορά μεταχειρισμένων και καινούριων ειδών, παλαιότερης σεζόν. Η νέα επένδυση, συνολικού ύψους €420.000, θα αξιοποιηθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της πλατφόρμας, την εδραίωσή της στην αγορά βιώσιμης μόδας, στην επέκταση και σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, καθώς και την ενίσχυση της τεχνολογικής της υποδομής.
Η εμπιστοσύνη του SPOROS Platform έρχεται ως επιστέγασμα των διακρίσεων που έχει αποσπάσει η MomCycle, οι οποίες επιβεβαιώνουν την εξέλιξη και την καινοτομία της. Η εταιρεία έχει τιμηθεί με σημαντικά επιχειρηματικά βραβεία με χρηματοδοτικά έπαθλα, όπως το Envolve Entrepreneurship Award και το Venture Impact Award του The Hellenic Initiative, ενώ έχει ενταχθεί και στο πρόγραμμα incubation-acceleration egg – enter • grow • go της Eurobank.
«Η συνεργασία μας με το SPOROS Platform σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία μας. Μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για ένα πιο βιώσιμο καταναλωτικό μοντέλο που βασίζεται στην ποιότητα, την επαναχρησιμοποίηση και την κυκλική οικονομία στην πράξη. Eίμαστε ενθουσιασμένες που συμπράττουμε με την ομάδα του SPOROS που χαρακτηρίζεται από πρωτοποριακή σκέψη και ουσιαστική δράση. Συμβάλλουμε έμπρακτα σε έναν εναλλακτικό τρόπο κατανάλωσης, δίνοντας νέα ζωή και χρησιμότητα σε είδη που αξίζουν, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία με αξιοπιστία», δήλωσε η Νίκη Λαλιώτη, συνιδρύτρια της εταιρείας.
Η κατηγορία μεταχειρισμένης μόδας βρίσκεται σε διαρκή άνοδο διεθνώς, καθώς η ευρωπαϊκή αγορά μεταπώλησης να αναμένεται να ξεπεράσει τα €34 δις. εως το 2025.
Η StyleCycle έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική αγορά, προσφέροντας μια αξιόπιστη πλατφόρμα με επιμελημένες αναρτήσεις, premium υπηρεσίες για επαγγελματίες και ιδιώτες πωλητές, καθώς και αυστηρές διαδικασίες πιστοποίησης για luxury προϊόντα προϊόντα, στη φιλοσοφία ”New for You”.
«Για να γίνει πράξη η κυκλικότητα, πρέπει να συνοδεύεται από ευκολία: πόσο απλό είναι να πουλήσεις κάτι που δεν χρειάζεσαι πια, και πόσο ασφαλές είναι να το αγοράσεις, δίνοντας του νέα ζωή. Το StyleCycle συνιστά ένα νέο, online προορισμό μόδας με ευρεία γκάμα ειδών, brands και τιμών καθώς και πανελλαδική κάλυψη. Το προϊοντικό μίγμα συνιστά μια πολυσυλλεκτική πρόταση με pre-owned αλλά και νέα είδη και συνεργασίες με σχεδιαστές, ενώ το reward scheme για τους πωλητές είναι ξεκάθαρο, με άμεσο κέρδος. Η προσέγγισή μας προς το αγοραστικό κοινό βασίζεται στο motto ‘Γιατί να αγοράσεις κάτι καινούργιο, όταν μπορεί να είναι καινούργιο για σένα;”», συμπλήρωσε η Ιλεάνα Ισμυρίδη, συνιδρύτρια της εταιρείας.
Η στρατηγική επένδυση του SPOROS Platform στην DELMA P.C. εντάσσεται στην ευρύτερη αποστολή του Circular Economy Impact Fund για τη στήριξη καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων που προάγουν την κυκλικότητα, περιορίζουν την σπατάλη πόρων και ενισχύουν την τοπική και διεθνή βιώσιμη ανάπτυξη με λύσεις προσβάσιμες σε όλους.
Ο Δημήτρης Σίμος, Managing Partner του SPOROS Platform δήλωσε:
«Η στρατηγική μας επένδυση στην DELMA P.C., και τις καινοτόμες πλατφόρμες MomCycle και StyleCycle, ευθυγραμμίζεται απόλυτα με την αποστολή του SPOROS Platform να στηρίζει επιχειρήσεις που ενσωματώνουν τις αρχές της κυκλικής οικονομίας στην καρδιά του επιχειρηματικού τους μοντέλου.
Η ομάδα της DELMA έχει καταφέρει να προσφέρει μια φρέσκια, λειτουργική και τεχνολογικά προηγμένη πρόταση στη δευτερογενή αγορά μόδας — πρώτα μέσω της MomCycle και τώρα με την StyleCycle, που ανοίγει νέους δρόμους στη μεταπώληση γυναικείων ενδυμάτων υψηλής ποιότητας και αισθητικής.
Ως SPOROS, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που συμβάλλουμε στην ενίσχυση αυτής της προσπάθειας και ανυπομονούμε να δούμε τη MomCycle και τη StyleCycle να εδραιώνονται ως ηγέτες στην αγορά βιώσιμης μόδας στην Ελλάδα και πέρα από αυτή. Η επένδυση αυτή είναι πλήρως εναρμονισμένη με την αποστολή του SPOROS να ενδυναμώνει επιχειρηματικά μοντέλα που μεγιστοποιούν την επαναχρησιμοποίηση και συμβάλλουν ουσιαστικά στην πράσινη μετάβαση της οικονομίας. Αυτός είναι άλλωστε ο μόνος αποτελεσματικός δρόμος για να μεταμορφώσουμε τον χώρο της μόδας, μια από τις πλέον σπάταλες και ρυπογόνους βιομηχανίες του πλανήτη. Είμαστε περήφανοι που στεκόμαστε αρωγοί σε αυτή τη σημαντική προσπάθεια και ανυπομονούμε να δούμε την εταιρεία να εξελίσσεται σε σημείο αναφοράς για τη βιώσιμη μόδα στην περιοχή και ευρύτερα».