Δεδομένου ότι προ ολίγου διεγνώσθη θετικός στον covid-19 εργαζόμενος στην Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως (ΥΣΜΑ), ο οποίος φέρεται να έχει έλθει σε επαφή με πολλούς συναδέλφους του της ίδιας υπηρεσιακής μονάδας, με εντολή της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνας Μενδώνη, οι εργαζόμενοι στην ΥΣΜΑ αύριο, Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου τ.έ., δεν θα προσέλθουν στην εργασία τους.
Εντός της αύριον η προϊσταμένη της ΥΣΜΑ θα λάβει οδηγίες για τον περαιτέρω χειρισμό σύμφωνα με τις εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών και του ΕΟΔΥ.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












