Skip to main content

Βραβεία Γκόγια: «Σάρωσε» ο Αλμοδοβάρ στα ισπανικά Όσκαρ

Η ταινία του Πάμπλο Αλμοδοβάρ, «Πόνος και Δόξα», σάρωσε στα βραβεία Γκόγια (Goya Awards), γνωστά και ως ισπανικά Όσκαρ, τα οποία πραγματοποιήθηκαν το βράδυ του Σαββάτου στη Μάλαγα.

Η ταινία του 70χρονου σκηνοθέτη, σεναριογράφου και παραγωγού, με πρωταγωνιστές τους Αντόνιο Παντέρας και Πενέλοπε Κρουζ, κέρδισε τα βραβεία Γκόγια καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, πρώτου ανδρικού ρόλου, πρωτότυπου σεναρίου, μοντάζ, μουσικής και δεύτερου γυναικείου ρόλου.

Τώρα, ο Ισπανός δημιουργός ετοιμάζεται για τα αυθεντικά Όσκαρ, όπου συμμετέχει με δύο υποψηφιότητες, καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και πρώτου ανδρικού ρόλου.

«Είναι πολύ συγκινητικό» δήλωσε πριν την τελετή των βραβείων Γκόγια. «Από τη μία εκπροσωπώ την Ισπανία. Έκανα τη δουλειά μου, πήρα την υποψηφιότητα, δύο υποψηφιότητες για την ακρίβεια. Κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε και για τα υπόλοιπα θα δούμε. Δεν ξέρω τι θα συμβεί, αλλά θα προσπαθήσω να απολαύσω την τελετή και όλα τα υπόλοιπα. Οπότε θα είμαι εκεί».

Τα βραβεία Γκόγια, (los Premios Goya στα ισπανικά), αποτελούν τα κυριότερα εθνικά βραβεία στην Ισπανία και θεωρούνται ισότιμα με τα βραβεία Όσκαρ των ΗΠΑ.

Πενέλοπε Κρουζ

Αποπνέοντας άφθονο χολιγουντιανό γκλάμουρ αλλά και ευρωπαϊκή φινέτσα, η Πενέλοπε Κρουζ έλαμψε στο κόκκινο χαλί των ισπανικών κινηματογραφικών βραβείων.

Η 45χρονη ηθοποιός ήταν υποψήφια στην κατηγορία καλύτερης ηθοποιού για την ερμηνεία της στην ταινία «Πόνος και Δόξα», τη σκηνοθεσία της οποία υπογράφει ο μέντοράς της, Πέδρο Αλμοδόβαρ. H Πενέλοπε Κρουζ μπορεί να μην κέρδισε τελικά το πολυπόθητο βραβείο (το οποίο κατέκτησε Belén Cuesta), κέρδισε, ωστόσο, το στιλιστικό στοίχημα της βραδιάς και μαγνήτισε τα φλας με το συγκλονιστικό μοβ φόρεμά της. Αιθέριο και ρομαντικό, την έκανε να μοιάζει με σύγχρονη, στιλάτη νεράιδα!

Διακοσμημένο με υπέροχα, ντελικάτα λουλούδια, το παραμυθένιο φόρεμα υψηλής ραπτικής φέρει την υπογραφή του οίκου Ralph & Russo. Φτιαγμένο από φίνο σιφόν και με μακριά, διάφανα μανίκια, της χάριζε κίνηση και κομψότητα, ενώ παράλληλα τόνιζε την καλλίγραμμη φιγούρα της.

naftemporiki.gr