Το διάσημο τοπ μόντελ Κέιτ Μος είναι το κεντρικό πρόσωπο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Giorgio Armani.
Η Βρετανίδα μοντέλο και επιχειρηματίας διαφημίζει τη συλλογή Φθινόπωρο – Χειμώνας του Armani και, παρά τα πολλά χρόνια της στον κόσμο της μόδας, είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεται με τον ιταλικό Οίκο σε διαφημιστική εκστρατεία.
Ο Armani, σε δήλωσή του, αναφέρει ότι «πρώτη φορά ερμηνεύει το στυλ Armani, με τη δυναμική, αισθησιακή, ελεύθερου πνεύματος παρουσία της. Η Κέιτ Μος ξεχωρίζει ως γυναίκα ιδιαίτερης ομορφιάς, η προσωπικότητα και η ενέργεια της οποίας, την κάνουν να ξεχωρίζει από τις φευγαλέες τάσεις της στιγμής».
Το brand «επιστράτευσε» τους διάσημους φωτογράφους Μερτ Άλας και Μάρκους Πίγκοτ, οι οποίοι συνεργάστηκαν με τον Οίκο μόδας και στο παρελθόν.
Οι φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες με έμφαση στο θέμα της συλλογής «Rhapsody in Blue» (Ραψωδία σε Μπλε).
Τα μοντέλα, Daisuke Ueda και Thijs Stenneberg εμφανίζονται στη διαφημιστική καμπάνια με ρούχα της ανδρικής σειράς.
«Λατρεύω τη δημιουργική διαδικασία και συνεργάστηκα με κάποιους από τους φίλους που γνωρίζει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, οπότε περάσαμε πολύ ωραία» ανέφερε η 45χρονη Μος.