Skip to main content

Στ. Ξαρχάκος: «Ως μουσικός, προσκυνώ. Ως Έλλην, θρηνώ. Ως ιχθύς, σιωπώ»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Ως μουσικός, προσκυνώ. Ως Έλλην, θρηνώ. Ως ιχθύς, σιωπώ», έγραψε στο Facebook ο Σταύρος Ξαρχάκος, με αφορμή τον θάνατο του Μίκη Θεοδωράκη. Την ανάρτηση συνόδεψε με μια φωτογραφία του μαζί με τον κορυφαίο συνθέτη.

Κορυφαία στιγμή στην καριέρα τους, ήταν η συνεργασία για τον δίσκο «Ερημιά», ο εβδομηκοστός έβδομος δημιουργικός κύκλος του μεγάλου Έλληνα συνθέτη, με αυτοβιογραφικά τραγούδια όπως τα χαρακτήριζε ο Μίκης.

Κεντρικό τους θέμα ο έρωτας, σε όλες του τις μορφές και τις μεταμφιέσεις, «όπως τις βίωσα μέσα στην καρδιά του ελληνικού λαού και της νεότερης ιστορίας· πότε του έφηβου και πότε του ώριμου άντρα, πότε του «στρατευμένου» και πότε του φαντάρου και της ανέμελης συντροφιάς», είχε πει Μίκης Θεοδωράκης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.