Για δεκαετίες, η εικόνα της Ελλάδας είχε χτιστεί πάνω στο δίπτυχο: ήλιος και θάλασσα.
Γαλαζοπράσινα νερά, ηλιοβασιλέματα που κάνουν τον γύρο του Instagram, χαλαροί ρυθμοί σε νησιώτικες ταράτσες. Όμως, τα τελευταία χρόνια, το σκηνικό αλλάζει. Ο παγκόσμιος ανταγωνισμός είναι πιο σκληρός από ποτέ, οι ταξιδιώτες ψάχνουν νέες εμπειρίες και όχι απλώς «καλές τιμές», ενώ η κλιματική κρίση μας υπενθυμίζει διαρκώς ότι τα καλοκαίρια στην Μεσόγειο μπορεί να κρύβουν και δυσάρεστες εκπλήξεις. Αν θέλουμε λοιπόν η Ελλάδα να παραμείνει στις πρώτες θέσεις των τουριστικών προορισμών, πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και να αναδείξουμε όσα πραγματικά μας ξεχωρίζουν.
Η ομάδα της MTC GROUP, υπό τον Νότη Μαρτάκη, και με τη συμβολή της δημοσιογράφου Βάγιας Σεραφειμίδου, παρουσιάζουν σήμερα τους λόγους για τους οποίους η Ελλάδα οφείλει να σταματήσει να προτάσσει τον ήλιο και τη θάλασσα ως κυρίαρχα στοιχεία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα πιο ουσιαστικό, ποιοτικό και βιώσιμο τουριστικό αφήγημα.