Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Επιβεβαίωσε η Notos Com Συμμετοχές Α.Ε. τη διεύρυνση της συνεργασίας της με τη Shiseido ΕΜΕΑ, αναλαμβάνοντας την αποκλειστική διανομή των brands Shiseido και Dolce&Gabbana για την ελληνική αγορά. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εμπειρίας της στην αγορά των ειδών προσωπικής φροντίδας και περιποίησης, όπου ήδη διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της καταξιωμένα brands όπως, μεταξύ άλλων, Chanel, Clarins Group, LVMH Fragrances, Guerlain, Hermes, Euroitalia, Sisley, Bvlgari, BPI.
Η ανάληψη της διανομής των δύο νέων brands θα ενδυναμώσει σημαντικά το μερίδιο της Notos Com, τόσο στην κατηγορία περιποίησης προσώπου, σώματος και αντηλιακών μέσω του brand Shiseido, όσο και στην κατηγορία αρωματικών όπου αναμένεται να ενισχύσει την ήδη ηγετική θέση της μέσω του brand D&G.
Σύμφωνα με τη Notos Com η νέα συνεργασία θα αυξήσει επιπλέον τα συνολικά έσοδα της εταιρείας κατά 10%-12%, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχή υλοποίηση του πενταετούς αναπτυξιακού πλάνου που έχει καταρτίσει σε όλους τους κλάδους που δραστηριοποιείται.
Πιστότητα
Η διοίκηση της Notos Com συνδέει την παραπάνω εξέλιξη με την πιστότητα των πελατών και προμηθευτών της καθώς και με το άριστα καταρτισμένο προσωπικό της που αριθμεί περί τα 1.500 άτομα. Εξάλλου, όπως σημειώνει, οι άνθρωποί της ήταν που τη στήριξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, η οποία έπληξε ιδιαίτερα τον όμιλο, κυρίως λόγω της ευρύτερης παρουσίας του σε συγκεκριμένα σημεία του κέντρου της Αθήνας – υπονοώντας προφανώς και την υποβάθμιση του κέντρου της πρωτεύουσας όπου η Notos Com διατηρεί τη ναυαρχίδα της.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία αναγκάστηκε να κλείσει το πολυκατάστημα οικιακού εξοπλισμού που διατηρούσε στην πλατεία Κοτζιά. Το Notos Home μεταφέρθηκε στο πολυκατάστημα Notos Galleries, στη γωνία Σταδίου και Αιόλου και από τις 11 Φεβρουαρίου 2019 λειτουργεί πλέον ως shop in shop στον 6ο και 7ο όροφο του Notos Αθήνας. Η απόφαση συνδέθηκε με το σχέδιο αναδιάρθρωσης που υλοποιείται για να καταστεί βιώσιμη η αλυσίδα πολυκαταστημάτων Notos, μετά και τη συμφωνία με την Pillarstone το περασμένο καλοκαίρι, η οποία στη συνέχεια αποσύρθηκε από την επένδυση για να τη διαδεχθεί η βρετανική M&G.
Το κλείσιμο του καταστήματος με είδη σπιτιού, μετά από 15 χρόνια λειτουργίας, ήταν σημαντικό μέρος του συγκεκριμένου σχεδίου λόγω του περιορισμού του λειτουργικού κόστους που συνεπάγεται και της καλύτερης αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας.