Skip to main content

33.500 νέα barcodes ελληνικών προϊόντων

Από την έντυπη έκδοση

Περισσότερα από 33.500 νέα barcodes ελληνικών προϊόντων δημιουργήθηκαν μέσω της πλατφόρμας / υπηρεσίας my520.gr της 520 Barcode Ελλάς μέσα στο α’ εξάμηνο 2017. Αυξημένο είναι το πλήθος των κωδικών κατά 40% (9.500 κωδικοί), γεγονός που αντανακλά αφενός την ευρεία αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της υπηρεσίας και αφετέρου την προσπάθεια των επιχειρήσεων να διαφοροποιήσουν το προϊοντικό τους μίγμα και να παράξουν νέα προϊόντα στην προσπάθεια διεκδίκησης μεγαλύτερου μεριδίου της αγοράς. 

Επιπλέον και παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και τις δυσκολίες που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει η ελληνική επιχειρηματικότητα, 230 ήταν οι νέες εταιρείες που εγγράφηκαν στην 520 Barcode Ελλάς και απέκτησαν κωδικούς με πρόθεμα 520, αριθμός οριακά αυξημένος (0.45 %) σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2016. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι το πλήθος των νέων επιχειρήσεων παρέμεινε σταθερό, υπήρξε σημαντική αύξηση (40%) των νέων κωδικών στην πλατφόρμα my520.

Σημειώνεται ότι από το σύνολο των νέων επιχειρήσεων-πελατών της 520 Barcode Ελλάς, το 67% είναι παραγωγικές και τυποποιητικές εταιρείες. Τα στοιχεία για το 2017 δίνουν ένα αισιόδοξο τόνο για το μέλλον της ελληνικής παραγωγής & τυποποίησης, καθώς το ποσοστό των παραγωγικών επιχειρήσεων είναι το α’ εξάμηνο του 2017 κατά 4% μεγαλύτερο σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2016.

Ειδικότερα, μικρή αύξηση παρατηρείται στο ήδη υψηλό ποσοστό του κλάδου παραγωγής & τυποποίησης Τροφίμων και Ποτών, ο οποίος αγγίζει το 68%, με τις επιχειρήσεις ελαιόλαδου και οίνου/ζύθου να πρωταγωνιστούν.

Αντίστοιχη τάση καταγράφεται και στους νέους κωδικούς που καταχωρήθηκαν στο my520.gr, με τα τρόφιμα να διατηρούν το μεγαλύτερο ποσοστό και να ακολουθούν η ένδυση, η διακόσμηση σπιτιού, τα παιγνίδια, η φροντίδα σώματος και η υπόδηση.
Μέχρι σήμερα, το σύνολο των barcodes που έχουν καταχωρηθεί στην πλατφόρμα my520.gr ξεπερνά τους 250.000 κωδικούς καθιστώντας την ένα αποτελεσματικό και αξιόπιστο εργαλείο για την επιχείρηση, τον αγοραστή και τον καταναλωτή.