Skip to main content

Ανοίγει στις 12 Ιουνίου το Four Seasons Astir Palace Hotel Athens

Το Four Seasons Astir Palace Hotel Athens προετοιμάζεται να ανοίξει  τις πόρτες του και είναι έτοιμο να καλωσορίσει τους πρώτους επισκέπτες του καλοκαιριού μετά την εφαρμογή σε συνεργασία με τη Johns Hopkins Medicine International ενισχυμένων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.

Στις 12 Ιουνίου ξεκινά τη λειτουργία του το «Ναυσικά», με τον «Αρίωνα» να ακολουθεί το επόμενο διάστημα, ανάλογα με τη ζήτηση. Το «Ναυσικά»,  η Ταβέρνα37, που προσφέρει ελληνικές παραδοσιακές γεύσεις δίπλα στο κύμα, το Μercato, η αυθεντική Ιταλική trattoria με το μπαλκόνι στο Αιγαίο, και το Avra bar, αφιερωμένο καθημερινά στο τελετουργικό του μαγευτικού ηλιοβασιλέματος της χερσονήσου, θα καλωσορίσουν τους επισκέπτες τους, μαζί και οι τρεις ιδιωτικές παραλίες και η πισίνα του «Ναυσικά».

«Μέσα σε αυτό το νέο περιβάλλον, ο μοναδικός μας στόχος είναι να προσφέρουμε στους επισκέπτες, και τους υπαλλήλους μας την εμπιστοσύνη και τη διαβεβαίωση ότι η υγεία και η ασφάλειά τους είναι η πρώτη μας προτεραιότητα» λέει ο Philippe Roux-Dessarps, γενικός διευθυντής του Four Seasons Αstir Palace Hotel.

Η Johns Hopkins Medicine International επικύρωσε το «Lead With Care», το νέο παγκόσμιο πρόγραμμα υγείας και ασφάλειας της Four Seasons, και παρέχει συνεχή καθοδήγηση σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την εξελισσόμενη κατάσταση του Covid-19.

Με βάση τις αρχές της φροντίδας, εμπιστοσύνης και εξυπηρέτησης, το «Lead With Care» θα επανεξετάζεται βάσει των εξελίξεων από ειδικούς της Johns Hopkins Medicine και θα εφαρμοστεί από ειδικές ομάδες σε ξενοδοχεία Four Seasons σε όλον τον κόσμο.

Επιπλέον, το συγκρότημα συνεχίζει να επενδύει στη βραβευμένη εφαρμογή και συνομιλία Four Seasons App και Chat, παρέχοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να ελέγχουν την αλληλεπίδραση με το προσωπικό σε πραγματικό χρόνο, χωρίς επαφή, σε πάνω από 100 γλώσσες.

Το Four Seasons App περιλαμβάνει τη δυνατότητα διαχείρισης κρατήσεων, παραλαβής αποσκευών, μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο, υπηρεσία δωματίου, κρατήσεις εστιατορίων και σπα, ενώ πρόσφέρει με το πακέτο Athens Riviera Escape 20% έκπτωση στην αρχική τιμή δωματίου και πρωινό καθημερινά.

Το ακριβώς είναι το Lead With Care

Με βάση την εξειδίκευση στην υγειονομική περίθαλψη και με πρόσβαση σε κορυφαίες τεχνολογίες και εργαλεία, το πρόγραμμα Lead With Care επικεντρώνεται στην παροχή φροντίδας, εμπιστοσύνης και άνεσης σε όλους τους επισκέπτες και τους υπαλλήλους της Four Seasons.

Αναλυτικά:

Βελτιωμένη καθαριότητα:

• Κάθε ξενοδοχείο Four Seasons έχει διορίσει έναν υπεύθυνο υγιεινής, επικεντρωμένο στην εφαρμογή μέτρων και βελτιώσεων στις ήδη αυστηρές διαδικασίες.

• Τα δωμάτια απολυμαίνονται καθημερινά με προϊόντα εγκεκριμένα από την EPA των ΗΠΑ και θα γίνεται επιθεώρηση blacklight από τους supervisor δωματίων.

• Επικαιροποιημένα προγράμματα εκπαίδευσης για ομάδες καθαριότητας.

• Οι κοινόχρηστοι χώροι καθαρίζονται κάθε ώρα με ιδιαίτερη προσοχή σε πολυσύχναστες περιοχές.

Αυξημένη ασφάλεια και άνεση επισκεπτών:

• Σετ καλωσορίσματος Lead with Care τοποθετημένα σε κάθε δωμάτιο, παρέχοντας μάσκες, απολυμαντικά χεριών και μαντηλάκια απολύμανσης.

• Μέτρα κοινωνικής απόστασης που ενσωματώνονται σε όλες τις υπηρεσίες για την προστασία των επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένων χώρων γυμναστικής, τροποποιημένου μενού και υπηρεσιών σπα, ανέπαφο check-in και υπηρεσίες καθαρισμού.

• Τα εστιατόρια και μπαρ θα λειτουργούν με μειωμένη χωρητικότητα για να εξασφαλίσουν την ασφάλεια των επισκεπτών.

•  Όλα τα εστιατόρια θα παρέχουν a-la-carte υπηρεσία με ψηφιακά μενού.

• Δείπνο στο δωμάτιο που προσφέρει ανέπαφη παράδοση με βιώσιμη συσκευασία μιας χρήσης.

Ενδυναμωμένοι υπάλληλοι:

• Η εκπαίδευση Lead With Care βασίζεται στο θρυλικό μοντέλο σέρβις Four Seasons και την επιμελή προσοχή στη λεπτομέρεια, διασφαλίζοντας ότι οι διαδικασίες εφαρμόζονται με προσεκτικό τρόπο με γνώμονα την ασφάλεια των επισκεπτών και την προσωπική τους άνεση.

• Εκπαίδευση και ενδυνάμωση του προσωπικού για την παροχή εμπλουτισμένου προγράμματος υγείας και ασφάλειας με αυτοπεποίθηση, μεταφέροντας αυτή τη φροντίδα σε κάθε επισκέπτη.

• Με βάση τη συναισθηματική νοημοσύνη, οι εργαζόμενοι συμμετέχουν σε συμπεριφορική εκπαίδευση, διασφαλίζοντας ότι η εν συναίσθηση, η εξατομικευμένη φροντίδα και η σύνδεση θα παραμείνουν ισχυρά στοιχεία παρά την έλλειψη στενής επαφής και περιορισμένης αλληλεπίδρασης.

naftemporiki.gr