Skip to main content

Public: Αύξηση κερδοφορίας για τρίτο διαδοχικό έτος

Αυξημένα έσοδα και κέρδη εμφάνισε το 2017 η αλυσίδα καταστημάτων Public, μέλος του Ομίλου Olympia, η οποία και ετοιμάζεται να επεκτείνει την παρουσία της και στην κυπριακή αγορά. 

Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε κατά 2,85% στα 241 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν άνοδο 13% στα 3,445 εκατ. ευρώ. Ήταν το τρίτο διαδοχικό έτος ενισχυμένης κερδοφορίας για την εταιρεία.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, τα ενισχυμένα οικονομικά μεγέθη της εταιρίας το 2017 συνδέονται με την επέκταση του δικτύου καταστημάτων, την προσφορά νέων υπηρεσιών, τη συνεχή διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών. 

Η εταιρεία ισχυροποίησε περαιτέρω τα μερίδιά της σε όλες τις στρατηγικές κατηγορίες προϊόντων, όπως κινητά τηλέφωνα, laptops, βιβλία, gaming και παιχνίδια, ενώ ακόμη περισσότεροι πελάτες προτίμησαν το 2017 τα καταστήματα Public για τις εποχικές αγορές τους, όπως αποδεικνύεται από την αύξηση που καταγράφηκε στην ειδική κατηγορία Back to School.

Μια ακόμη πρωτιά κατέγραψε η Public στη Black Friday, θεσμό που η ίδια εισήγαγε στην ελληνική αγορά, με 814.388 επισκέψεις στο ηλεκτρονικό κατάστημά της σε μία μόνο ημέρα.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της Public (Retailworld A.E.), ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Καλογεράκης, σημείωσε πως «σε ένα ιδιαίτερα έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, η  ομάδα της Public κατάφερε το 2017 να ενισχύσει την κερδοφορία της, και να αυξήσει περαιτέρω τα μερίδιά της σε στρατηγικές κατηγορίες». Όπως είπε το 2017 ήταν και μια χρονιά μεγάλης προετοιμασίας για την επόμενη τριετία. «Ενδυναμώσαμε την ομάδα μας με νέα στελέχη, επενδύσαμε σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμα εργαλεία, ενισχύσαμε ακόμα περισσότερο το δίκτυό μας εγκαινιάζοντας δύο concept stores στο Κολωνάκι και το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και τέλος δημιουργήσαμε το Public Office, τη δική μας πρόταση εταιρικών πωλήσεων» τόνισε. Το πλάνο μας για το 2018, πρόσθεσε, υλοποιείται ήδη με δυναμική εκκίνηση την πρόσφατη ανακοίνωση της δημιουργίας του πρώτου Ελληνικού Marketplace στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα επεκτείνεται η παρουσία στην κυπριακή αγορά, με νέο κατάστημα που θα ανοίξει σε λίγους μήνες στη Λευκωσία».

Προγράμματα εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού 

Επενδύοντας σταθερά στο ανθρώπινο δυναμικό της σε όλη την Ελλάδα, η εταιρεία συνέχισε να υλοποιεί το βραβευμένο μακροπρόθεσμο πρόγραμμα εσωτερικής δράσης «Δημιουργούμε. Εξελισσόμαστε. Κάνουμε τη διαφορά». Παράλληλα οι εργαζόμενοι παρακολούθησαν περισσότερες από 20.500 ώρες  μαθημάτων για την κατάρτιση και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, μέσα από το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και ανάπτυξης «Public School of Retail».

Σε αναγνώριση της στρατηγικής, των επιμέρους δράσεων και της συνολικής παρουσίας της εταιρίας στον κλάδο του λιανεμπορίου στην Ελλάδα, τα Public απέσπασαν και το 2017 σημαντικές διακρίσεις και βραβεία. Συγκεκριμένα, τα Public αναδείχθηκαν eRetailer of the Year και το Public.gr ως το καλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα για το 2017. Η εταιρία διακρίθηκε ακόμη στους τομείς της εξυπηρέτησης πελατών, του ανθρώπινου δυναμικού και της εταιρικής υπευθυνότητας, επιβεβαιώνοντας, γι’ ακόμη μια χρονιά, τη δυναμική της πορεία και τη συνεχή επένδυση στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της.