Skip to main content

Public: Σημαντική ενίσχυση κερδοφορίας και αύξηση μεριδίων το 2016 

Σημαντική ενίσχυση των μεγεθών και αύξηση των μεριδίων κατέγραψε το 2016 η αλυσίδα καταστημάτων Public (Retailworld Α.Ε.), μέλος του Ομίλου Olympia, ιδρύσεως Πάνου Γερμανού, διανύοντας το δεύτερο έτος λειτουργικής κερδοφορίας. Η Public σημείωσε αύξηση 5,3% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε 234,3 εκατ. ευρώ το 2016, από 222,5 εκατ. το 2015. Οι πωλήσεις της εταιρίας μέσα σε μία διετία έχουν επιτύχει άνοδο του τζίρου κατά 53 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία κατέγραψε, επίσης, πολύ σημαντικά αποτελέσματα σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA), βελτιώνοντας ιδιαίτερα το αποτέλεσμα του 2015. Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων – EBITDA της χρήσης του 2016 υπερέβησαν τα 3 εκατ. έναντι 146 χιλιάδες ευρώ το 2015.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η Public το 2016 αύξησε τα μερίδιά της σε όλες τις στρατηγικές προϊοντικές κατηγορίες, όπως κινητά, laptops, βιβλία, gaming και παιχνίδια, ενώ ακόμα περισσότεροι πελάτες προτίμησαν την αλυσίδα Public για τις εποχικές αγορές τους, όπως λόγου χάρη την κατηγορία του Back to School.

Σημαντική ήταν επίσης το 2016 η διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων της αλυσίδας με την έναρξη λειτουργίας τριών νέων καταστημάτων, δύο σε Ελλάδα (Μυτιλήνη, Ρέθυμνο) και ενός στην Κύπρο (Λάρνακα), με τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων το 2016 να ανέρχεται στα 51 και τον αριθμό των επισκεπτών να διαμορφώνεται στα 25 εκατ.

Σημαντικές ήταν και οι επιδόσεις των 2 online shops της εταιρείας σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου οι επισκέπτες ξεπέρασαν τα 40 εκατ., πραγματοποιώντας περισσότερες από 900.000 παραγγελίες, με την on-time παράδοση στην Ελλάδα και την Κύπρο να αγγίζει το 96%, και το 98% των πελατών να δηλώνει πολύ ικανοποιημένο.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της Public (Retailworld A.E.), ο Διευθύνων Σύμβουλος, της εταιρείας, Χρήστος Καλογεράκης, σημείωσε: «Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για το λιανεμπόριο, η Public κατάφερε να αυξήσει τα μερίδια της σε στρατηγικές κατηγορίες με μεγάλη κερδοφορία, να μειώσει τα κόστη της και να υπογραμμίσει τη δύναμη της μάρκας αναλαμβάνοντας στοχευμένες πρωτοβουλίες. Στόχος μας και το 2017 είναι να συνεχίσουμε τη θετική μας πορεία, έχοντας ως κεντρικό άξονα της στρατηγικής μας τη διαφοροποίηση, προς όφελος πάντα του πελάτη. Αρχή αυτής της διαφοροποίησης, είναι τα νέα concept stores στο Κολωνάκι και στο Αεροδρόμιο Αθηνών, Ελευθέριος Βενιζέλος».

Η παρουσία της εταιρείας το 2016 στον κλάδο του λιανεμπορίου επιβραβεύτηκε με τη διάκρισή της ως Retailer of the Year, ενώ απέσπασε επιπλέον 14 σημαντικές διακρίσεις στους τομείς εξυπηρέτησης, Ανθρώπινου Δυναμικού, και Εταιρικής υπευθυνότητας, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή προσπάθεια της για βελτίωση.