Η βασική επιλογή για τις καθημερινές συναλλαγές φαίνεται πως έχει γίνει η Snappi, ήδη κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας της, ενώ ήδη έχει ξεπεράσει τους 15.000 χρήστες, με στόχο να φτάσει τους 100.000 έως το τέλος του 2025, αναφέρει ο Κώστας Ξηραδάκης, chief commercial officer της Snappi, σε συνέντευξή του στη «Ν».
Η Snappi έχει ξεχωρίσει ήδη ως η πρώτη ελληνική neobank που αλλάζει τα δεδομένα των ψηφιακών συναλλαγών.
Όπως επισημαίνει στη «Ν» ο chief commercial officer, σκιαγραφώντας το προφίλ των χρηστών της, η αποδοχή της από άτομα που ταξιδεύουν αλλά και από άτομα άνω των 35 ετών είναι ιδιαίτερα σημαντική, παρά το γεγονός ότι αρχικά απευθύνεται σε νέους ηλικίας 18-35 ετών. Ταυτόχρονα, η ελληνική neobank, με επιτόκιο 3%, καθιστά την απόδοση των καταθέσεων των πελατών της την υψηλότερη στην ελληνική αγορά και γι’ αυτό φιλοδοξεί να διαχειρίζεται περίπου 2,5 δισ. ευρώ καταθέσεις έως το 2028. Η μέχρι τώρα εικόνα καταγράφεται απολύτως ικανοποιητική και ευθυγραμμισμένη με τους στόχους της διοίκησης, όπως επισημαίνει ο κ. Κώστας Ξηραδάκης στη «Ν».
Τέλος, ο ίδιος σπεύδει να διαφοροποιήσει πλήρως τη Snappi από τη γνωστή σε όλους Revolut, επισημαίνοντας ότι η ελληνική neobank έχει σχεδιαστεί και στηθεί σε μια εντελώς διαφορετική βάση και φιλοσοφία, ενώ ακολουθεί και μια ξεχωριστή πορεία. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης:
Κύριε Ξηραδάκη, πόσοι χρήστες έχουν ήδη εγγραφεί και ποιος ο στόχος έως το τέλος του έτους;
«Η ανταπόκριση είναι ιδιαίτερα θετική και διατηρείται το υψηλό momentum από το λανσάρισμα μέχρι σήμερα, έχοντας ήδη ξεπεράσει τους 15.000 εγγεγραμμένους χρήστες. Οι στόχοι μας για 100.000 χρήστες έως το τέλος του έτους και για 1,9 εκατομμύριο χρήστες έως το τέλος του 2028 παραμένουν».
Ποιες υπηρεσίες της Snappi φαίνεται να επιλέγουν οι χρήστες;
«Βλέπουμε τη Snappi να γίνεται η βασική επιλογή για τις καθημερινές συναλλαγές των πελατών μας -και όχι μόνο. Οι πελάτες μας χρησιμοποιούν το app μας για δωρεάν μεταφορές χρημάτων με ελληνικό IBAN, αξιόπιστες πληρωμές με κάρτα, άμεσες μεταφορές IRIS και πληρωμές λογαριασμών. Με ετήσιο επιτόκιο 3%, τα χρήματά τους αποδίδουν περισσότερο χωρίς να βρίσκονται σε κάποιον κλειστό λογαριασμό. Ενώ το Snappi Pay Later παρέχει ευελιξία στην αποπληρωμή για τα μεγαλύτερα ή τα απρόσμενα έξοδα που προκύπτουν στη ζωή τους. Επιπλέον, με τη Snappi, οι χρήστες μπορούν να ωφεληθούν από τα χρήματά τους στο μέγιστο, αφού οι συναλλαγές συνεισφέρουν στο χτίσιμο του αφορολογήτου τους. Παρατηρούμε, επίσης, σημαντική αποδοχή και από άτομα που ταξιδεύουν. Αυτά τα άτομα στρέφονται προς τη Snappi, αφού δεν χρεώνουμε προμήθειες σε συναλλαγές άλλων νομισμάτων. Σε συνδυασμό με την εξυπηρέτηση πελατών μας από ανθρώπους, διαθέσιμη 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, είναι σαφές γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν τη Snappi ως τη βασική τους τράπεζα στην Ελλάδα».
Ποιας ηλικίας είναι το κοινό το οποίο έχει προσελκύσει μέχρι τώρα η neοbank Snappi;
«Η Snappi μπορεί να απευθύνεται κυρίως σε νέους 18-35 ετών, λόγω της εξοικείωσής τους με την τεχνολογία, όμως παρατηρούμε ότι η χρήση της εκτείνεται αρκετά πέρα από αυτήν την ηλικιακή ομάδα. Βλέπουμε ότι άτομα όλων των ηλικιών αναζητούν μια σύγχρονη, διαφανή και απλή τραπεζική εμπειρία. Αυτό ακριβώς είναι που προσφέρει η Snappi, όπως αποτυπώνεται και από το ευρύ φάσμα των ατόμων που την επιλέγουν».
Ποιος είναι ο στόχος για τις καταθέσεις που διαχειρίζεται η Snappi και ποια είναι η εικόνα του σήμερα, αν υπάρχει;
«Στόχος μας είναι να φτάσουμε τα 2,5 δισ. ευρώ σε καταθέσεις έως το τέλος του 2028. Αν και δεν δημοσιοποιούμε τα τρέχοντα στοιχεία, η πορεία μας είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τον στόχο, χάρη στην ισχυρή αποδοχή του προϊόντος μας με επιτόκιο 3% – το υψηλότερο στην ελληνική αγορά. Πέρα από τους αριθμούς, η φιλοδοξία μας είναι να μυήσουμε περισσότερους ανθρώπους σε έναν νέο τρόπο banking: συνδυάζοντας τις καθημερινές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες με εκπαίδευση που ενδυναμώνει τη νέα γενιά να παίρνει πιο έξυπνες και πιο σίγουρες οικονομικές αποφάσεις».
«Με την εμπιστοσύνη και ασφάλεια της παραδοσιακής τραπεζικής»
Πώς διαφοροποιείται η Snappi σε σχέση με τη Revolut;
«Δεν συγκρίνουμε τη Snappi με τη Revolut, γιατί χτίστηκε με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από την πρώτη μέρα. Η Snappi δεν σχεδιάστηκε ως μια δευτερεύουσα κάρτα ή συμπληρωματική λύση, αλλά ως η κύρια τράπεζα του χρήστη: συνδυάζοντας την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια της παραδοσιακής τραπεζικής με την απλότητα και την ευελιξία μιας neobank. Η Revolut έχει παίξει σημαντικό ρόλο στο να δείξει στον κόσμο τις δυνατότητες των σύγχρονων χρηματοοικονομικών λύσεων και συνεχίζει να εμπνέει καινοτομία στον κλάδο. Όμως, όταν μιλάμε για την καθημερινή τραπεζική, η Snappi ακολουθεί έναν διαφορετικό δρόμο. Έχουμε τις ρίζες μας στην Ελλάδα, με άδεια από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και την Τράπεζα της Ελλάδος, και επικεντρωνόμαστε στο να είμαστε πραγματικά κοντά στους πελάτες μας – με διαφανή επικοινωνία και αυθεντική υποστήριξη από ανθρώπους, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Αυτό πιστεύουμε ότι είναι το μέλλον της τραπεζικής: ασφαλές, ανθρωποκεντρικό και σχεδιασμένο για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων».