Θετικές επιδόσεις κατέγραψε το Α’ τρίμηνο 2025 ο ΟΠΑΠ, γεγονός που επιτρέπει στη διοίκηση να αισιοδοξεί για την επίτευξη των στόχων του έτους 2025, κάνοντας λόγο για ανθεκτικό επιχειρηματικό προφίλ με διαφοροποιημένα δίκτυα διανομής και κερδοφορίας που μετριάζει τους όποιους κινδύνους προκύπτουν από την παγκόσμια οικονομική αβεβαιότητα.
Σύμφωνα με τον Jan Karas, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΠΑΠ, «το 2025 ξεκίνησε καλά, με ισχυρά αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο. Η σταθερή οργανική ανάπτυξή μας που πήρε ώθηση από τη συνεχιζόμενη δυναμική των online δραστηριοτήτων, μας κάνει να αισθανόμαστε σίγουροι ότι θα επιτύχουμε τις προβλέψεις μας για το 2025. Κύριοι παράγοντες για αυτήν την επιτυχία ήταν οι δραστηριότητες αθλητικού στοιχηματισμού και iGaming, ενώ το ΤΖΟΚΕΡ επωφελήθηκε από μια ευνοϊκή σειρά τζακ ποτ – και ειδικότερα από το τζακ ποτ ρεκόρ του Ιανουαρίου».
Κερδοφορία
Αναλυτικά τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ τριμήνου 2025 ανήλθαν σε 595,0 εκατ.ευρώ, αυξημένα κατά 8,2% σε ετήσια βάση λόγω της ισχυρής ανάπτυξης του online κατά 20% καθώς και της σημαντικής επίδοσης της επίγειας δραστηριότητας (retail), η οποία σημείωσε άνοδο 4%, υποστηριζόμενα από πολύ ισχυρά περιθώρια κέρδους στον αθλητικό στοιχηματισμό και το τζάκποτ ρεκόρ στο Τζόκερ.
Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) το α’ τρίμηνο 2025 αυξήθηκε κατά 10,7% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκε σε 250,8 εκατ. ευρώ υπερβαίνοντας την ανάπτυξη των εσόδων. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) α’ τριμήνου 2025 αυξήθηκαν κατά 8,8% σε ετήσια βάση στα €207,1 εκατ.ευρώ, ακολουθώντας την αύξηση του GGR.
Το περιθώριο EBITDA παρέμεινε στα υψηλά επίπεδα του περίπου 35%. Τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο 2025 ανήλθαν σε €123,4εκ. αυξημένα κατά 8,9% σε ετήσια βάση. Και η ταμειακή θέση παρέμεινε ισχυρή με καθαρά ταμειακά διαθέσιμα ύψους 2,6 εκατ.ευρώ.
Όπως συμπληρώνει ο κ. Karas, «η ψηφιοποίηση του retail δικτύου προχωρά γρήγορα, μέσω της εφαρμογής OPAP Store App, που προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες μέσω και του προγράμματος loyalty. Ταυτόχρονα, αξιοποιώντας το γεγονός ότι ο ΟΠΑΠ είναι μέλος της Allwyn, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε μοναδικές εμπειρίες στους πελάτες μας. Συνολικά, οι επιδόσεις του α΄ τριμήνου μάς τοποθετούν κατάλληλα, ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας σε επίπεδο ανάπτυξης και κερδοφορίας, να δημιουργήσουμε αξία για τους μετόχους μας και να υλοποιήσουμε τις προτεραιότητές μας στους τομείς της βιωσιμότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας».