Με την επίκληση προβλημάτων ασφαλείας, καθώς οι καταναλωτές σχηματίζουν μεγάλες ουρές για να τα αποκτήσουν, ακόμη και τη νύχτα, η εταιρεία Pop Mart ανακοίνωσε όμως τη Δευτέρα ότι αποσύρει από τα καταστήματά του στο Ηνωμένο Βασίλειο τα κουκλάκια Labubu, προκαλώντας απογοήτευση και εκνευρισμό στους Βρετανούς λάτρεις τους. Οι διαδικτυακές πωλήσεις δεν επηρεάζονται.
Με τα ζωηρά χρώματά τους, τα κουκλάκια που θυμίζουν διασταύρωση κουνελιού με τερατάκι, έγιναν μέσα σε λίγες εβδομάδες απαραίτητο αξεσουάρ της μόδας, αφού ακόμη και σταρ όπως η Ριάνα ή η Ντούα Λίπα θεάθηκαν να τα κρατούν.
Το «φαινόμενο» Labubu δεν περιορίζεται στις διασημότητες. Στο TikTok κυκλοφορούν και έχουν γίνει viral πολλά βίντεο ανωνύμων που ανοίγουν κουτιά για να βρουν μέσα ένα κουκλάκι-έκπληξη.
Τα λούτρινα, που κάποιοι τα θεωρούν «τρομακτικά», είναι γέννημα της φαντασίας του Κάσινγκ Λουνγκ, σκιτσογράφου από το Χονγκ Κονγκ και δημιουργού της σειράς «Τα Τέρατα». Η τιμή τους κυμαίνεται γύρω στα 30 ευρώ αλλά ορισμένα ξεπερνούν και τα 100 ευρώ στον ιστότοπο της κινεζικής εταιρείας Pop Mart που τα εμπορεύεται.
Στο TikTok έχουν αναρτηθεί περισσότερα από 1 εκατομμύριο βίντεο με θέμα τα Labubu.
Ίσες ευκαιρίες
«Υιοθετούμε μια νέα προσέγγιση (…) που θα επιτρέψει σε όλον τον κόσμο να έχει ισότιμα την ευκαιρία» να αγοράσει τα κουκλάκια, ανέφερε σήμερα η κινεζική εταιρεία σε ανάρτηση στο Instagram.
Εν αναμονή, οι θαυμαστές των Labubu εκφράζουν την απογοήτευσή τους στους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης. Μία γυναίκα αφηγήθηκε ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την παραγγελία της, λόγω τεχνικούς προβλήματος. Συνόδευσε το μήνυμά της με ένα emoticon που κλαίει γοερά. Ένας άλλος ζήτησε από την εταιρεία να οργανώσει «κλήρωση» για να του δοθεί η ευκαιρία να αποκτήσει ένα «τερατάκι».