Η αύξηση των οικονομικών μεγεθών της L’Oreal Hellas το 2024 αντιπροσωπεύει ένα μέρος των αποτελεσμάτων της στρατηγικής της, όπως τόνισε η διοίκηση της εταιρείας στο πλαίσιο του Annual Press Event 2025. Την εκδήλωση καλωσόρισε η κ. Alessandra Delfini, Country Managing Director της L’Oréal Hellas η οποία αναφέρθηκε στο όραμα της εταιρείας για πρωτοβουλίες με θετικό αντίκτυπο στον κόσμο, αλλά και στην αποφασιστικότητα και την υπευθυνότητα που απαιτείται για να γίνονται καθημερινά πράξη.
Σύμφωνα με την κ.Delfini, η ομορφιά μπορεί – και πρέπει – να είναι δύναμη αλλαγής, θέτοντας πάντοτε στο επίκεντρο της προσπάθειας τον Πλανήτη, την Καινοτομία και τον Άνθρωπο.
Η ελληνική θυγατρική του γαλλικού πολυεθνικού Ομίλου κατέγραψε για το 2024 αύξηση πωλήσεων κατά 12%, ξεπερνώντας κατά πολύ τη μέση διεθνή επίδοση του Ομίλου, η οποία διαμορφώθηκε στο 5,1%.
Ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 250 εκατ. ευρώ, με τα καθαρά κέρδη στα 25,62 εκατ. ευρώ, από 19,82 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Η L’Oréal Hellas διαθέτει ένα εκτενές χαρτοφυλάκιο 27 brands, μεταξύ των οποίων Lancome, Maybelline και Kiehl’s και στόχος της είναι να εμπλουτίζει τις υφιστάμενες σειρές της με νέα προϊόντα, ενισχύοντας τη θέση της σε όλες τις κατηγορίες και τιμολογιακά επίπεδα.
Πολλαπλό μήνυμα
Στο πλαίσιο του Annual Event που έγινε στο χώρο της Γαλλικής Πρεσβείας η L’Oreal Hellas παρουσίασε ένα βιωματικό οδοιπορικό τριών σταθμών, με θέμα το περιβάλλον (Planet Room), την καινοτομία (Innovation Room), την κοινωνία (People Room). Η διοίκηση τόνισε τις πολλαπλές δράσεις που εντάσσονται στο παγκόσμιο πρόγραμμα βιωσιμότητας της L’Oréal, με έμφαση στην υπεύθυνη κατανάλωση φυσικών πόρων, τη μετάβαση σε 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη δημιουργία πράσινων σημείων μέσα στον αστικό ιστό, όπως το πρωτοποριακό microForest στον λόφο της Αλεπότρυπας.
Όσον αφορά την καινοτομία έμφαση δόθηκε στην επιστημονική και τεχνολογική υπεροχή της L’Oréal, και στα πρόσφατα επιτεύγματά της όπως το Melasyl & Mexoryl της La Roche-Posay στο Anthelios 400, που προσφέρει ενισχυμένη προστασία από την υπερμελάγχρωση, μέχρι τα καινοτόμα Pimple Patches της Garnier, που μειώνουν την όψη των ατελειών σε μόλις οκτώ ώρες, κάθε προϊόν που αναδεικνύει την προσήλωση της L’Oréal στην αριστεία και τη φροντίδα για κάθε τύπο επιδερμίδας.
Ξεχωριστή ήταν και η θέση της Lancôme, με τον Renergie H.C.F. Triple Serum, έναν τριπλής δόσης αντιγηραντικό ορό, που συνδυάζει υψηλή αποτελεσματικότητα με απόλυτη φροντίδα της επιδερμίδας.
Αντίστοιχα, η Vichy παρουσίασε τον νέο Collagen 16 Serum, με τεχνολογία co-bonding, που προσφέρει ενίσχυση κολλαγόνου έως και 350% και ορατή βελτίωση σε 16 σημάδια γήρανσης. Επίσης παρουσιάστηκε το K-SCAN, της νέας έξυπνης διαγνωστικής κάμερας μαλλιών από την Kérastase, που με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης αναλύει σε βάθος το τριχωτό και τα μαλλιά, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις περιποίησης με απόλυτη ακρίβεια.
Οι κοινωνικές δράσεις
Ιδιαίτερη ήταν η παρουσίαση των κοινωνικών δράσεων των brand της L’Oréal, από την ψυχική ενδυνάμωση των νέων με τη διεθνή πρωτοβουλία Brave Together της Maybelline New York σε συνεργασία με την Εταιρεία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (Ε.Π.Α.Ψ.Υ.), έως την εκπαίδευση κατά της παρενόχλησης στους δρόμους με το Stand Up της L’Oréal Paris, σε συνεργασία με την W.I.N. Hellas.
Επίσης η Garnier ανέδειξε την περιβαλλοντική της πρωτοβουλία “Green Beauty”, για δράσεις με θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη, μέσω τoυ Περιβαλλοντικού Οργανισμού All For Blue και η La Roche-Posay τη στήριξη ογκολογικών ασθενών, με την υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Νεοπλαστική Ασθένεια Φλόγα και τον Όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου ΑγκαλιάΖΩ.
Παράλληλα, το Abuse Is Not Love του YSL και της με την W.I.N. Hellas, υπήρξε η αφορμή για μια διαφορετική συζήτηση γύρω από την έμφυλη βία, ενώ η πρωτοβουλία για το Κοινωνικό Κομμωτήριο της L’Oréal Professional Products, συγκίνησαν όσους είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την έκθεση, υπενθυμίζοντας όλους εκείνους, για τους οποίους η φροντίδα δεν είναι απλώς μια στιγμή, αλλά μια πραγματική ανάγκη.