Skip to main content

«Δεν Έχω»: Νέα καμπάνια του Head & Shoulders της P&G

Ένα σημαντικό νέο για το Νο 1 αντιπιτυριδικό σαμπουάν στον κόσμο!

Πραγματικότητα είναι πλέον η νέα καμπάνια του Head & Shoulders της P&G, με τίτλο «Δεν έχω», επηρεασμένη από πρωταγωνιστή της αντίστοιχης διεθνούς, ο Ελληνοβρετανός ηθοποιός Γιάννης Βασιλάκης, και συγκεκριμένα η ελληνική καταγωγή του.

Ως εκ τούτου, δημιουργήθηκε μια σειρά 3 ταινιών που περιγράφουν την επιστροφή του Γιάννη στην ιδιαίτερη πατρίδα του μετά από πολλά χρόνια, τη ζωή στο χωριό  και την αλληλεπίδρασή του με τους συγχωριανούς.

Με «άρωμα» από κωμικές, στερεοτυπικές καταστάσεις και insights της ελληνικής κουλτούρας και ιδιοσυγκρασίας έρχεται στη ζωή το διεθνές concept της καμπάνιας «Δεν έχω», που όμως έχει να μας πει ένα πολύ σημαντικό νέο της μάρκας.

Διπλό «χτύπημα»

Το Head & Shoulders, ως το Νο 1 σαμπουάν παγκοσμίως κατά της πιτυρίδας, πετυχαίνει διπλό «χτύπημα» στην πιτυρίδα με το λανσάρισμα της τεχνολογίας διπλάσιων ενεργών συστατικών σε όλες τις βασικές συλλογές του.

Η πρόσφατη αλλαγή της σύνθεσης του προϊόντος πετυχαίνει διπλάσια προστασία κατά της πιτυρίδας, αντιμετωπίζοντας τους παράγοντες που την προκαλούν και κρύβονται στην επιφάνεια αλλά και στους πόρους του τριχωτού της κεφαλής -όχι μόνο τις ορατές νιφάδες- για να αποτρέψει την επανεμφάνιση της πιτυρίδας.

Η «απάντηση» σε έρευνα καταναλωτών

Η νέα σύνθεση 2x Protect προσφέρει έως και 100% προστασία από την πιτυρίδα και βελτιώνει σημαντικά την διαδικασία καταπολέμησής της. Το λανάρισμα της νέας τεχνολογίας ήρθε για να καθησυχάσει όσους υποφέρουν από την πιτυρίδα εμποδίζοντας την επανεμφάνιση τη.

Η νέα τεχνολογία δεν καταπολεμά μόνο τις ορατές νιφάδες, αλλά εισχωρεί ακόμη πιο βαθιά στους πόρους αντιμετωπίζοντας τις αιτίες της πιτυρίδας που κρύβονται κάτω από τους πόρους του τριχωτού της κεφαλής με σκοπό να αποτρέψει την επανεμφάνιση της πιτυρίδας. Είναι κλινικά αποδεδειγμένο ότι προστατεύει την κεφαλή από φαγούρα, λιπαρότητα και ξηρότητα ενώ προσφέρει ανακούφιση από τον κνησμό.

Το Head & Shoulders 2X Protect αναπτύχθηκε ως απάντηση σε έρευνα καταναλωτών, η οποία αποκάλυψε ότι το 61% των ατόμων με πιτυρίδα βλέπουν και αισθάνονται τις νιφάδες και τη φαγούρα του τριχωτού της κεφαλής να επανεμφανίζονται πριν από το επόμενο λούσιμο των μαλλιών τους.

Μια διασκεδαστική καμπάνια που έρχεται να υπενθυμίσει για ακόμη μία φορά ότι το Head & Shoulders είναι αναμφίβολα η πιο αξιόπιστη μάρκα κατά της πιτυρίδας που πραγματικά λειτουργεί.

Η επαναστατική αλλαγή της σύνθεσης έρχεται να ταιριάξει απόλυτα με την ανατρεπτική αυτή ιδέα και να υπενθυμίσει σε όσους υποφέρουν από πιτυρίδα ότι η απαλλαγή από αυτήν είναι εφικτή.