Skip to main content

Συνέργειες Public και Douleutaras

Πεδίο ανταγωνισμού για μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και πιστότητα πελατών οι παρεχόμενες υπηρεσίες από τα δίκτυα λιανικής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών 

Στο πεδίο των παρεχόμενων υπηρεσιών επεκτείνεται πλέον ο ανταγωνισμός μεταξύ των οργανωμένων αλυσίδων του κλάδου των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Ειδικότερα, μετα τις ανακατατάξεις που φέρνει η σύγκλιση του κλάδου με τον τομέα της ενεργειας καθως και η τεχνολογική αναβάθμιση των προϊόντων μέσω των επιτευγμάτων της τεχνητής νοημοσύνης και της επαυξημένης πραγματικότητας, τα δίκτυα λιανικής επιδιώκουν να πλασαριστούν σε όσο το δυνατόν καλύτερο σημείο στην αγορά μέσω αναβαθμισμένων παρεχόμενων υπηρεσιών.

Οπως τονίζουν οι άνθρωποι του χώρου οι υπηρεσιες έχουν καλύτερο περιθώριο κέρδους, ανεβάζουν τον δείκτη πιστότητας των πελατών και δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες επαναλαμβανόμενων πωλήσεων στο δίκτυο. Η γκάμα των παρεχόμενων υπηρεσιών περιλαμβάνει περιλαμβάνει πλέον προγράμματα επισκευής και αντικατάστασης  συσκευών, παροχή εγγυήσεων, χρηματοπιστωτικά κίνητρα και προγράμματα διευκόλυνσης αγορών, παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για σύνθετα θέματα ανακαινίσεων, ενεργειακής αναβάθμισης αλλά και εκπτώσεις για την ολοκλήρωση τεχνικών οικιακών εργασιών.

Σε αυτόν τον τελευταίο τομέα εντάσσονται οι συνέργειες συνεργασίας μεταξύ Public και του Douleutaras.

Συγκεκριμενα οι πελάτες που επισκέπτονται τακαταστήματα “Public + home” σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έως τις 15 Φεβρουαρίου 2024, θα λάβουν εκπτωτικό κουπόνι για τις απαραίτητες εποχιακές εργασίες του σπιτιού τους. Αυτό το εκπτωτικό κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για υπηρεσίες βιολογικού καθαρισμού ή καθαρισμού τζακιού από τους έμπειρους και αξιολογημένους επαγγελματίες του Douleutaras.

Να σημειωθεί οτι πως η Douleutaras, από την πλευρά του, προσφέρει εγγύηση επιστροφής χρημάτων σε περισσότερες από 90 υπηρεσίες για το σπίτι, μέσω των4.200+ αξιολογημένων επαγγελματιών που διαθέτει.

Συμφωνα με τους ανθρώπους του χώρου των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, στοχος είναι η διεύρυνση του ποσοστού των παρεχόμενων υπηρεσιών απο τα δίκτυα λιανικής στο σύνολο του τζίρου του κλάδου. Μάλιστα τονίζουν πως στο προσεχές διάστημα αναμένονται αρκετές ανακοινώσεις σε αυτόν τον τομέα απο την πλευρά των οργανωμένων δικτύων, γεγονός που θα φερει νέα δεδομένα στον ανταγωνισμό του κλάδου.