Skip to main content

Η SKAG επανασυστήνεται– Λανσάρισμα νέας εταιρικής ταυτότητας και τεσσάρων νέων προϊοντικών σημάτων

Η εταιρεία προγραμματίζει επένδυση 3 εκατ. ευρώ για νέα εκτυπωτική μονάδα.

Στον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητάς της προχωρά η SKAG, η 100% ελληνική εταιρεία ηγέτης στην παραγωγή χαρτικών ειδών γραφής και αρχειοθέτησης στην Ελλάδα. Τη νέα εποχή για τη SKAG σηματοδοτεί η ριζικά ανανεωμένη ταυτότητά της με στόχο να αναδείξει το ευρύ προϊοντικό της porfolio καθώς και το λανσάρισμα τεσσάρων νέων προϊοντικών σημάτων.

Όπως τονίζει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, Πόπη Σκαγιά, «Είμαστε πάρα πολύ υπερήφανοι που η SKAG μπαίνει σε μια νέα εποχή, με ανανεωμένη εικόνα και ταυτότητα, επιδιώκοντας να εμπνεύσει μικρούς και μεγάλους σε κάθε στιγμή της καθημερινότητάς τους. Μετά από πολυετή μελέτη και σε συνεργασία με την The Growth Challenge και την Τruberries, πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή και τους B2B συνεργάτες μας, πραγματοποιήσαμε μια στρατηγική επένδυση για το μέλλον, όπου μέσα από τις αρχές και τις αξίες μας αναδείξαμε το σύνολο των προϊόντων μας που είναι συνυφασμένα με την υψηλή ποιότητα. Πρόκειται για μια κομβική στιγμή για την SKAG που στοχεύει τόσο στη στήριξη των βιβλιοπωλείων με ουσιαστικό τρόπο, όσο και στην ικανοποίηση του καταναλωτή από τα προϊόντα που αγοράζει, προστατεύοντάς τον παράλληλα από τις αντιγραφές. Γνωρίστε μας, λοιπόν, ξανά και #getinspired στη ζωή και την καθημερινότητά σας!».

Η εταιρεία προγραμματίζει επένδυση 3 εκατ. ευρώ για νέα εκτυπωτική μονάδα, εγκαταστημένη στο βασικό campus της στο Κρυονέρι,  η οποία θα προσφέρει τη δυνατότητα επέκτασης της εταιρείας στο χώρο της ειδικής συσκευασίας, του publishing (ειδικές premium εκδόσεις), και των γραφικών τεχνών. Αναφορικά με τις οικονομικές της επιδόσεις για φέτος η SKAG  εκτιμά ότι μπορεί να επιτύχει αύξηση όγκου πωλήσεων της τάξης του 13% και σε αξία του 10%.

Κεφαλαιοποιώντας την 67ετή επιτυχημένη πορεία της, το know-how, την  ποιότητα των προϊόντων της, αλλά και τη βαθιά γνώση της αγοράς και των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή, η SKAG εκσυγχρονίζει πλήρως την εικόνα της. Με ανανεωμένο λογότυπο, εικόνα μίνιμαλ αισθητικής και γραμμών και με τη νέα #getinspired φιλοσοφία της, εισάγει 4 δομικούς πυλώνες, οι οποίοι σηματοδοτούν και ταυτίζονται με 4 περιοχές προϊοντικής δράσης. Διατηρώντας την αμιγώς πελατοκεντρική της στρατηγική, η SKAG οργάνωσε το σύνολο του προϊοντικού της porfolio με κατανοητό και απλό τρόπο και με #getinspired προσέγγιση, όπου όλα τα προϊόντα της ακολουθούν διαφορετικές εκφάνσεις της ζωής του καταναλωτή και δίνουν έμπνευση για Μάθηση (Learn), Οργάνωση (Plan), Δημιουργία (Create) και Παιχνίδι (Play).

Έτσι, η SKAG παρουσιάζει τα 4 νέα προϊοντικά της σήματα:

SKAG Learn: Με χαρτικά προϊόντα γραφής και μάθησης όπως τετράδια κλασσικά και θεματικά, σχολικά βοηθήματα κλπ., η εταιρεία προάγει την εμπειρία της μάθησης, αλλά και την εύκολη και ευχάριστη προσήλωση στο στόχο.

SKAG Plan: Με προϊόντα οργάνωσης και αρχειοθέτησης όπως κλασέρ γραφείου, ντοσιέ με λάστιχο, κουτιά PP αρχειοθέτησης, θήκες, φακέλους κλπ., για μικρούς και μεγάλους μαθητές, αλλά και επαγγελματίες, η SKAG αναδεικνύει την έννοια του προγραμματισμού, εμπνέοντας και δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα για μια ευχάριστη επαγγελματική καθημερινότητα με άρτια αισθητική.

SKAG Create: Με προϊόντα ζωγραφικής και είδη χειροτεχνίας όπως μπλοκ ζωγραφικής, ακουαρέλες, πινέλα, χρώματα κλπ., η εταιρεία ενισχύει ουσιαστικά την εμπειρία της δημιουργίας, την ανάγκη της ελεύθερης έκφρασης, ενώ καλλιεργεί έμπρακτα τη φαντασία.

SKAG Play: Με προϊόντα που σχετίζονται με το παιχνίδι -κλασσικά, δημιουργικά και τεχνολογίας- που απελευθερώνουν τη φαντασία των παιδιών, η SKAG εμπνέει για εξερεύνηση, πειραματισμό και ψυχαγωγία, γιατί χωρίς παιχνίδι κανένα ταξίδι έμπνευσης δεν θα ήταν ολοκληρωμένο!

Επιπλέον η SKAG, με αφορμή τη νέα της ταυτότητα, σχεδίασε ένα νέο website, με στόχο οι καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις δράσεις της SKAG για την Κοινωνία, τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον, τη φιλοσοφία και όσα πρεσβεύει το brand από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα, αλλά και το ήθος και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ως Εργοδότης, ως Βιομηχανία και ως Υπεύθυνος Εταιρικός Πολίτης.