Skip to main content

Χ. Δήμας: Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι», αναφέρει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρίστος Δήμας.

Όπως έγραψε ο υφυπουργός: «Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι! Σήμερα, με την Μαρία Τόκτωρ, εκπρόσωπο & μέτοχο του επενδυτικού σχήματος συζητήσαμε για την σημαντικότητα της επένδυσης & την αναπτυξιακή δυναμική που δημιουργεί στην ευρύτερη περιοχή της Κορινθίας».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.