Από την έντυπη έκδοση
Η πολιτική, οικονομική και κατ’ επέκταση κοινωνική αβεβαιότητα του τελευταίου διαστήματος, όπως εκδηλώνεται συστηματικά από το φετινό Σεπτέμβριο και μετά, έχει επηρεάσει ήδη την καταναλωτική συμπεριφορά, γεγονός που αποτυπώνεται και στις πωλήσεις των εταιρειών των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, οι οποίες εμφανίζουν έντονα σημάδια αστάθειας.
Είναι χαρακτηριστική η διατύπωση διοικητικού στελέχους μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων του χώρου, πως το διάγραμμα των πωλήσεων τον φετινό Οκτώβριο έμοιαζε με καρδιογράφημα, μιας και το πρώτο δεκαήμερο οι πωλήσεις εμφάνισαν αύξηση 20%, το δεύτερο δεκαήμερο μείωση 30% και το τρίτο δεκαήμερο ξανά αύξηση 30%.
Οπως επισημαίνουν στη «Ν» οι επικεφαλής των οργανωμένων αλυσίδων λιανικής πώλησης του χώρου, υπό κανονικές συνθήκες το 2015 θα μπορούσε να είναι καλύτερο για την ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών έναντι του 2014, όπως επίσης και σε σύγκριση με την τελευταία πενταετία της ύφεσης.
ΛΕΤΤΑ ΚΑΛΑΜΑΡΑ – [email protected]
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική».