Skip to main content

Frigoglass: Αύξηση 26,5% στις πωλήσεις γ’ τριμήνου

Στα 66,061 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις από συνεχιζόμενες δραστηριότητες (κλάδος επαγγελματικής ψύξης) της Frigoglass στο τρίτο τρίμηνο του 2015, αυξημένες κατά 26,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Στο εννεάμηνο του 2015 οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 4,1% και ανήλθαν σε 263,733 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) στο τρίτο τρίμηνο του 2015 ανήλθαν σε 209.000 ευρώ έναντι ζημιών 1,612 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, ενώ στο εννεάμηνο του 2015 μειώθηκαν κατά 2,2% σε 20,261 εκατ. ευρώ.

Τα προσαρμοσμένα καθαρά αποτελέσματα από συνεχιζόμενες δραστηριότητες στο τρίτο τρίμηνο του 2015 διαμορφώθηκαν σε ζημιές 16,916 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 10,858 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, ενώ στο εννεάμηνο του 2015 διαμορφώθηκαν σε ζημιές 20,959 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 14,670 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο.

«Η υπεροχή μας στον τομέα της καινοτομίας συνέβαλε στην ισχυρή αύξηση των πωλήσεων προς τους εμφιαλωτές της Coca-Cola για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο. Ολοκληρώσαμε το τρίμηνο με διψήφια άνοδο των πωλήσεων, προερχόμενη κυρίως από αυξημένες τοποθετήσεις επαγγελματικών ψυγείων σε Αφρική και Ασία, υποβοηθούμενη επίσης από τις χαμηλές πωλήσεις στην Αφρική την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση των πωλήσεων, οι πρόσφατες πρωτοβουλίες αναδιάρθρωσης και η μείωση των λειτουργικών εξόδων οδήγησε σε βελτίωση του EBITDA», σχολίασε ο Νίκος Μαμουλής, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass.

Για το υπόλοιπο του έτους, η διοίκηση αναμένει τη συνέχιση των δυσμενών συνθηκών σε κάποιες από τις βασικές αγορές της. «Ειδικότερα, αναμένουμε ότι η οικονομική επιβράδυνση που σημειώθηκε στη Ρωσία και επηρέασε τις επενδύσεις των πελατών μας θα συνεχιστεί σε μεγαλύτερο βαθμό το Δ’ τρίμηνο. Προκειμένου να περιορίσουμε τον αντίκτυπο στην κερδοφορία μας επικεντρωνόμαστε στην αύξηση της παραγωγικότητας και στη βελτίωση της κοστολογικής μας διάρθρωσης», ανέφερε ο κ. Μαμουλής.